Poslední recenze (493)
Tři mušketýři: D'Artagnan (2023)
Asi jsem viděl jiný film než všichni ostatní. Všichni tu chválí špinavost, akci, herce, intriky.. A já krom té špinavosti, která mi ale v dnešní době již nepřijde vůbec speciální, v tom nevidím nic z toho. Navíc to s ní není tak horké jak je v recenzích prezentováno. Akce je zde jen jedna hned ze začátku filmu v lese a krom snahy, aby vypadala jak na jeden záběr, je na dnešní dobu spíše průměrná. Herecké výkony jsou hodně průměrné a některé i podprůměrné. Spoustu herců věkově nesedí do svých rolí. Eva Green je samozřejmě jako Milady de Winter zdaleka nejlepší. Ovšem nedostává tu zdaleka tolik prostoru kolik byste čekali. Nedostatek prostoru se týká i kardinála, který je na tom ještě trošku hůře. Toliko k těm intrikám. Příběhově to ani v předloze není nic moc a tak jsme se dočkali pár změn, které sice nejsou k horšímu, ale současně bych neřekl, že by se jimi podařilo něco vylepšit. Když k tomu připočtete několik nelogičností, slabší tempo, chaotické poskakování v ději a v některých případech obrovské souhry náhod. Tak vám z toho vyleze lehce podprůměrný film, který svému divákovi nemá moc co nabídnout. Na druhý film se podívám, ale mé očekávání jsou po tomhle snímku spíše na bodu mrazu. 2* 40%
The Traitors Australia (2022) (pořad)
1. série 3,5* 2. série 1*
Madam Web (2024)
Není to nekoukatelné, ale je to neuveřitelně hloupé, špatně sestříhané, nesmyslné a plné wtf scén. Ve kterých se třeba postavy ptají na nevyřčené věci, policisté spoutají hlavní postavu a ta v další vteřině spoutaná není, záporák útočí na všechny jen né na své cíle, a tak bych mohl pokračovat ještě dlouho. Takže vlastně kladně lze hodnotit jen docela sympatický casting. 1* 20%