Recenze (9)
Šedá zóna (2001)
Už nikdy v životĕ ten film nechci vidĕt...dávám plnej počet.
Malý princ (2015)
Myslím, že ten kdo nečetl knížku, nepochopí jejího ducha z tohoto filmu. Ten, kdo dílko četl, se určitĕ potĕší jejímu nevšednímu převyprávĕní. Proto doporučuji: nejdřív přečíst, poté koukat. Ta knížečka opravdu stojí za trochu toho "drahoceného, předvánočního času".
Deng yi ge ren ka fei (2014)
Nejsrandovnĕjší romantika (nebo nejromantičtĕjší sranda?) co jsem kdy vidĕl. A to jsem to chtĕl vypnout po půl hodinĕ úžaslého zírání. Ale nemám ve zvyku odcházet z kina a ani vypínat dvd uprostřed filmu. Vyplatilo se. Od pĕti mĕ odradila jen příliš dlouhá stopáž.
Cesta ven (2014)
Žiju v této republice a o dĕní v ní se zajímám. V tomto "filmu" jsem nevidĕl nic o čem bych nevĕdĕl o čem bych nečetl, nebo tonevidĕl v jiných hraných, nebo dokumentárních filmech. Jestli to nĕkoho šokovalo, tak žije naprosto mimo tento stát. Jedna hvĕzda za filmařinu pro celý štáb, protože si umím představit tvůrčí proces s tímto materiálem.
Můj den (2013) (studentský film)
Lehké , vtipné, francouzsky ležérní. Výborný výběr hudby. Skvělý hlavní představitel. Dobrá volba černobílé. Kavárenská atmosféra je cítit z každého záběru tak, jako vůně sušenek a kávy. P.S.: Je to Paroubek, není to Paroubek.....?
Madagaskar 3 (2012)
Příběh je tak na dvě hvězdy, ale o ten tu ani moc nejde. Celé to na čtyři hvězdy povyšuje akčnost, dynamika a skvělá animace. Žádné zdržovačky s nějakým poselstvím a moudrem. Jedna šílená akce střídá druhou, až je toho na jeden film až moc. Já se bavil. A o to tu nejspíš tvůrcům šlo.
Iron Sky (2012)
Musím přiznat, že jsem se "pobavil". Takovou hovadinu by nevymyslel ani legendární Edward (Wood). Jedna hvězda za celkem dobrý (i když totálně nevyužitý) nápad a jedna za hudbu Laibach.
Match Point - Hra osudu (2005)
Brilantní. Celá scéna realizace zločinu podbarvená operním zpěvem na mě opravdu zapůsobila. Byl jsem napjatej jak struna. To byla ta pomyslná třešnička na dortu a páta hvězdička. Woody, tentokrát jinej, ale stejně svůj.
Glen, nebo Glenda (1953)
Edwardu Woodovi nemůžu dát jiné hodnocení než 5 nebo odpad. 5 za absolutní filmové bláznovství, nebo odpad pro totálního loosera. Volím 5...