Recenze (32)
Rumplcimprcampr (1995)
strašná blbosť
Hory zalité krví (2009)
celkom fajn :D nápad
The Shrine (2010)
Potenciál to malo vysoký keby : skoro plynule anglicky hovoriaci Poliaci volade v osade :-(, Nevysvetlená pointa hlavného deju filmu. Takže iba za 3 škodaaaaaa
Smrtonosná past 4.0 (2007)
trápna zlátanina škoda reči
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
očividne režisér nevedel do samého konca aký žáner točí ..... o vážny western nejde ani omylom skôr o paródiu... jedna výhoda dobre sa pri tomto filme zaspáva.
Sudor frío (2010)
Hmmm tak to úž áno velmi atmosferický počin z Argentíny čo len pridáva na hodnote aspoň u mna. Vynikajúce ozvučenie, kamera vynikajúca spomalená scéna v závare s exploziou. Ktorá vyšvihla moje hodnotenie z 2apol na 4 hviezdičky :D odporúčam
Port Arthur (1980)
Vynikajúca vojnová dráma od Japoncov s vysokou výpovednou hodnotou a vôbec my nevadilo, že to má 3 hodiny. História ma bavila od mala takže som si obohatil svoje vedomosti o tomto konfikte o ktorom sa priznám som vedel doteraz velmi málo. Pri sledovaní podobných filmov mám taký super pocit, že konečne nesledujem nejaki priblblí americký vojnový film v ktorom amíci prezentujú svoju vojnovú techniku a opisújú ich konflikti, ktore vždi začali oni sam kvoli vlasnému obohateniu a podmaneniu si niečoho ! ako hrdinské v dnešnej dobe "demokracie" kde su nám do každej našej =zahraničnej TV takéto filmi podztrkované. Niečo také ako dostať takýto film na obrazovky je dosť nereálny a to je smutné ale to už zachádzam a hodnotím celu dnešnú spoločnosť dufam, že my niekto dá za pravdu.
Velká japonská válka (1982)
Velkofilm, ktorý mapuje priebeh 2. svetovej vojny z pohladu Japonska. Dlhá stopáž my vôbec nevadila kedže som sa dozvedel zaujímave hystorické fakty kedže film obsahuje dekomuntárne vskuvky, ktoré sa my velmi páčili. Odporúčam pre všetkých milovníkov hystórie. Vôbec nemusím USA produkciu, ktorá je tlačená do našich TV.
Kašpárek zabiják (1994)
Tento horor som videl ako decko vtedy som sa Gašparka dosť bál fuu :D. Teraz som si ho po DOSŤ dlhom čase mrknol znova no čo vám poviem nostalgia s úsmevom na tvári. Ach tie jeho hlášky: já sa vrátim.....možná :D atd. Dobrá oddychovečka. Za 3
Predátor 2 (1990)
O dosť slabšie ako perfektná jednička - je to už béčko ale aj tak nadpriemer čo sa týka filmov z 90. rokov. Dobrá priam až hororová atmosféra sa dá v závere až krájať a maska "Predátora" sa nadmieru vydarila. Odporúčam za 4 hviezdičky.