Recenze (246)
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
Oriol Paulo opět zaujal, ale je to příliš dlouhé - přinejmenším poslední půl hodina už byla zbytečná. A ta nelogická zlomyslnost na konci zkazila dojem z celého filmu. 70 %
Barbie (2023)
Čekal jsem zábavu, nadsázku, ale tohle byla opravdu nečekaná blbost.
Válka zítřka (2021)
Lepší dvojka. Víc nemůžu... okázalá béčkovost s digitálními triky ještě tolik nevadí, horší jsou nelogičnosti (stačí "závažný rozhovor" dvou hlavních postav a vetřelci najednou přestanou na dvě minuty útočit...), neoriginalita (omluvil bych ji dejme tomu v roce 2000, ne 2019!) a zdlouhavost...
Ospalá díra (1999)
Stylově vynikající, ale jinak mě to nezaujalo...
Město podivínů (2018)
První desítky minut jsou vynikající!! Pak už jen starý známý příběh, ale jde to.
Zkouška pilota Pirxe (1978)
Nezapomenutelná vzpomínka z dětství. Teď, po 40 letech, vidím jen průměrný film se zajímavým námětem, který by si zasloužil lepší zpracování... Když se konečně rozeběhne děj ("kdo je kdo" ve vesmírné lodi), je to pak příliš rychlé.
Diplomová práce (1996)
Jako debut mladého režiséra je to výborné. Jako standardní film ale "jenom" solidní průměr. Nesympatická hlavní hrdinka (proč bychom se o ni měli bát, když dělá takhle nelogické věci?). A - spoiler - oba vrahy odhalíme do poloviny filmu, pak už není důvod měnit názor, takže je to trochu zdlouhavé...
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Tohle teatrální pitvoření mě nebavilo ani v 80. letech, natož teď. Kouzlo Adély se nezopakovalo.
Pěna dní (2013)
Můj oblíbený režisér to zase dokázal. Jasně, je to o dost níž než Věčný svit neposkvrněné mysli nebo Nauka o snech, přesto míň než pět hvězdiček si to nezaslouží. Nenechte se odradit divokým úvodem!
Zločiny budoucnosti (2022)
Prvních patnáct minut nadšení z návratu starého dobrého Cronenberga. Jenže pak to začne být nuda. Režisér místy až příliš tlačí na pilu - na úkor nových nápadů a solidnějšího scénáře. Bohužel.