Recenze (16)
Hon (2012)
Opravdová emoční a morální paráda. Film přesně vystihuje podivnost dnešní doby a chování lidí v menších komunitách. Úžasné zpracování a herecké výkony. Mads Mikkelsen je opravdový pan herec a tato role mu sedla náramně. T. Vinterberg pokračuje v sérii velmi dobrých filmů a dělá dobré jméno dánské kinematografii. 90%.
Slova (2012)
Film, který ukazuje morální dilemata života, rozhodnutí, která nám určují celý život a hlavně myšlenku vyrovnání se s tím. Je zde obsaženo více myšlenek, přičemž každá stojí za chvilku zamyšlení. Herecké výkony výborné, ale nebyl jsem u vytržení, snad nejvíc se činil Dennis Quaid. Naopak skvělá hudba a kamera. Nevím přesně proč, ale 5* nemůžu dát.
Nespoutaný Django (2012)
Výborná hudba a klasické Tarantinovské postavy, které pobaví. Zejména vynikající Ch. Waltz, který opět ukazuje své umění. Podle mne možná zbytečně zdlouhavé, proto dávám 4*. Hudba (i rap) překvapivě sedí a zapadá. Mínusy jen zdlouhavost a možná ne moc propletený příběh, ale to u Tarantina nebývá.
Tenisky (2011)
Velmi dobře natočený film, který zaujme především uvolněností a přirozeností. Navíc jde krásně vidět jak si každý našel alespoň kousek štěstí v celkovém neštěstí. Skvělý konec: ...Kam plujeme?...Na západ... :) 75 %
Velké vítězství (1992)
Pěkný film, který pravděpodobně velmi dobře odráží tehdejší poměry ve sportu. Dobře vybarvená atmosféra uvnitř týmu. 80 %.
Ocelová pěst (2011)
Děj snad natočen po sté mi nakonec vůbec nepřišel, protože to dokázalo vtáhnout do světa robozápasníků. Na tenhle motiv nešlo udělat lepší film....bohužel nedával ani možnost :) 60 %.
Dům z písku a mlhy (2003)
Pokud má něco navodit reálné pocity, tak by to mělo působit reálně. Zápletka neskutečně umělá a nemyslím, že by se něco takového někdy mohlo stát. Začátek a konec výborný, ale prostřední pasáž, kde se vyskytovala postava policajta nedůvěryhodná. Především tato postava mi film pokazila. Jinak výborná kamera, hudba i herecký výkon Bena Kingsleyho (obzvlášť vydařený). 65 %.
Smrtihlav (1998)
Spojení nebo lépe řečeno podobnost s Matrixem je zde jasná, ale srovnávat tyto dva filmy je nemožné. Výborný začátek, ale jaksi dlouho se nevyvíjející se děj dost omrzí. Atmosféra je udělána dobře, především díky Trevoru Jonesovi. Prostě mi tam něco chybělo a chybělo to hodně. 70 %.
Týden bez závazků (2011)
Klasická lehká komedoška na oddych, kde je několik vtipných scén. Jinak hodně slabý děj případně něco víc. Prostě průměrný film, který pro mne lehce zvedl jen Owen Wilson. 50 %.
Maniak (1996)
Reese je výborná stejně jako Kiefer. Nejvíc mě ovšem překvapil M. Bright, který to celé pojal stylem, který někdy zamrazil a jindy rozesmál. Každá scéna vzbuzuje smíšené pocity, které překvapivě do sebe zapadají. Vytknout musím jen dost divnou hudbu a jakousi "divnost" v určitých situacích. 75 %.