Recenze (281)
Coco (2017)
10x viděl, 10x skoro brečel. Tohle se neokouká ani neoposlouchá. Pixar "využil moment".
Wednesday (2022) (seriál)
Promiňte mi, ale když srovnám tohle a Sandmana (a to komiksovýho Sandmana miluju), tak prostě 5 hvězd. Zajímavý, nepředvídatelný, kriminální, a hlavně velmi dobře zahraný. Zatím tam nepozoruju žádný ty vynucený tlaky na rovnoprávnost, LGBT a já nevím co ještě, což je na Netflixu skoro zázrak.
Arcane (2021) (seriál)
Tak tohle jsem fakt nečekal. Přehledný děj, zajmavé postavy, skvělá animace, perfektní choreografie soubojů a TA KAMERA. BOŽE! Perfektní. A to říkám jako Dotař :)
Sám doma (1990)
Na Vánoce dostane tohle dílo přednost před Popelkou, vždy :)
Boku dake ga inai mači (2016) (seriál)
5 hvězdami docela šetřím, ale tohle je velmi dobře napsáno, děj je neodhadnutelný a to je dnes taková rarita, že těch 5 hvězd prostě dám.
Co jsme komu udělali? (2014)
Pokud někdo zmíní termín "kvalitní francouzská komedie" nevybaví se mi série o četnících, ale toto. Je to decentní, žádné zbytečné přehánění.
Plán útěku (2013)
Vyborny dej, neokoukany namet, slusna pointa, dva vynikajici a namakani herci, dostatecne zaporny zaporak, co vic by si divak mohl prat? Arnie nestarne! 9+/10
Pelíšky (1999)
Tohle asi nikdo neprekona....
Zrada a pomsta (1986)
Legenda z legend:) ŠUOOOOOOOOO!
Gravitace (2013)
Muzu jen podekovat reziserovi za uchvatnou a strhujici podivanou, u ktere jsem ani nechtel premyslet, co vsechno je a neni mozne, jako nekteri hnidopichove. Pred pul rokem jsem nahodou videl dokument o tom, jak srazka s malym predmetem velikosti sroubku muze byt smrtelna a ze prace mimo lod jsou koncipovane na nezbytne nutnou dobu, protoze skafandr na to staveny neni, kdezto napriklad raketoplan ano. To, ze doslo k nahode, ve ktere trosky mohly bezet po stejne trajektorii akorat s vyssi rychlosti, je uveritelne. Ja s tim problem nemam. Je to scifi film, neni to dokument. Kazdopadne ocenuji, ze Cuaron vytriskal z naruce prazdne slamy pytel zrni. Jiste si projekci zopakuji. Takovy zazitek mi zadny film za posledni dva roky neposkytl. 10/10