Recenze (15)
Partička (2011) (pořad)
Demence všech demencí! Nenávidim tuhle partičku retardů...
Captain America: První Avenger (2011)
Totální opruzenina!
Woodstock (1970)
Komu se to nelíbí, zasloužil by pobodat!
Vojížděči vodpadků (2009)
Je to sranda...
Trans (2013)
Sralo mě to!
The Collection (2012)
Moooc miloučký!
Půlnoční vlak (2008)
Winnie, je prostě strašně vostrej démon, proti kterýmu je bradley měkkej jak myší bříško. Film to byl podařenej. Jdu si navostřit prasečí háky a jdu do práce...
Torrente 4: Smrtící krize (2011)
Torrente je bůh!
New Kids Turbo (2010)
Je to parta totálních kokotů a netáhel. Já se u toho gebil jak pitomej...
Iron Man 3 (2013)
Jako dobrý, ale moc ,,správňácký"...