Recenze (29)
Go Away Mr. Tumor (2015)
Dodal bych, že je to jeden z nejhezčích filmů tohoto roku, nádherná kamera, lokace... jestli takhle Peking opravdu vypadá, tak tam chci bydlet! :)
Arrow (2012) (seriál)
Místy je to ukrutně nelogické, akce je pěkná - ale ty dialogy jsou naprosto debilní...
300: Vzestup říše (2014)
Technicky výborné, od pohledu drahé... jenže! Zdaleka né tak kvalitní jako jednička - atmosféra a akce velmi často ustupovaly vymazleným slow-motion záběrům na super-hutnou tryskající krev, pohledům na vymakaná těla Řeků a Sparťanů (kde jsou polonazí i kováři ) ...ale hlavně! - chybí gradace děje - hned na začátku je nastolené nějaké tempo, a to se drží dvě hodiny, dokud nepřijde konec... Finální bitva je úplně stejná jako bitvy předchozí, bohužel.
The Trials of Muhammad Ali (2013)
Předně nečekejte mnoho záběrů ze zápasů. A pokud čekáte na strhující "Thrilla in Manila", tak budete zklamáni - ona tam totiž vůbec není.... Film především sleduje situaci v Americe, kdy se na počátku šedesátých let mnoho černochů zbavovalo křesťanství, které chápali jako vnucené jejich bývalými pány. Stejně se rozhodl i Cassius Clay, boxer, který navíc přijal i jméno "Muhammad Ali". Tisk, ani jeho soupeři však odmítali jeho nové jméno a víru respektovat a když navíc odmítl válčit ve Vietnamu byl mu odebrán titul, a byl odstartován vleklý proces s cílem Aliho odsoudit...
47 róninů (2013)
Tenhle film byl z hlediska rozpočtu větší tunel než Blanka a Harvardský fondy dohromady... ale na druhou stranu se alespoň trošku lišil od zaběhnutých klišé a nabídl docela neobvyklou atmosféru. Škoda jen, že tvůrci zapomněli na to, že při seknutí mečem taky teče krev, to mi dost chybělo...
Na život a na smrt (2013)
"Členové amerických zvláštních jednotek Navy SEALs jsou nejlepší vojáci na světě: fyzicky zdatní a psychicky odolní takřka za hranice lidských možností; nejlépe vycvičení, vybavení dokonalou schopností přežít kdekoli." ...........No jo, akorát to přemýšlení není žádná hitparáda...Co třeba vzít ty rukojmí s sebou pár kilometrů, a pak je teprve pustit? To je tak když člověk jen přijímá rozkazy a musí si s každou drobností zatelefonovat... Ale jinak byl útěk podařený, žádná zbytečná cenzura, tak, jak to patří... Hezké na zabití odpoledne, víc od toho nečekejte
Vyměřený čas (2011)
Novodobí Bonnie a Clyde vytvořili finanční (tedy časovou) expanzi v krátkém období....v ten moment je to možná fajn, ale slovy klasika: "In long run we are all dead." (J.M. Kayness) Ale líbila se mi ústřední "carpe diem" myšlenka :)
Enderova hra (2013)
Asi takhle - netahat do války filosofii a nemít soucit s těmi, kdo útočí jako první. To je základní pravidlo. A když se to super-chytrému děcku nelíbí, tak je potřeba mu poděkovat, povýšit ho na krutopřísného objevitele jiných světů, poslat ho v raketě pryč a pořádně oslavit vítězství nad emzáckou sebrankou, která se chová jako kobylky. Tak to má být.
Revival (2013)
RWE předpremiéra, komentář později :)
Muž z oceli (2013)
Man of Steel je nuda. Hrozná nuda, a to i během akčních scén. (Lidé kolem dokonce zívali, a to byla projekce ve 3 odpoledne). Kamera se z nějakého rádoby uměleckého důvodu pořád třepe, střihač asi nebyl placen od hodiny ale od střihu, souboje jsou nepřehledné, Superman se chová jako Forrest Gump a dialogy jsou místy úplně retardované! Tohle má být klenot překračující 85%? Tak to ani náhodou. Jen jediná věc byla nečekaná - ve filmu o naději a ochraně lidstva zemře tak půl milionu lidí, ne - li víc - a kde se objeví sám Superman, tam se umírá dvojnásob - vždyť každá jeho rána do protivníka znamená zničený mrakodrap...