Recenze (146)
Sestra II (2023)
Démon Valak v podobě jeptišky je zpět. A musím za sebe říct, že se mi druhý film líbil o malinko více, než první film, přesto i tak zůstává daleko za hlavní sérii V zajetí démonů. 6/10
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Divím se, že jsem se k tomuhle dostal až nyní, ale jako se říká: lepší pozdě, než nikdy a jsem ohromen a nadšen. Takovou touhu sledovat další a další díl po sobě jsem dlouho nezažil. Ano, ne všechny díly jsou perfektní a hlavně kvalita kolísá u novějších řad 5, 6, kde už nešlo až tak o ten "starý" black mirror zážitek ale i tak jsem dokázal celý seriál dokončit během asi pěti dnů. Nejlepší díly (bez pořadí) jsou dle mého tyto: White Bear, White Christmas, Shut Up and Dance?, Nosedive, Crocodile, Hated in the Nation, USS Callister, Hang the DJ a Black Museum. 9/10
Spy Kids: Armageddon (2023)
Restart o který si nikdo neříkal, a který si nikdo nepřál, co víc napsat. Film navíc nepřináší nic nového a věřím, že i původní filmy by si dnešní děti (na které je film převážně zaměřen) užili víc než tohle. 3/10
Nikdo tě nezachrání (2023)
Dá se vytvořit sci-fi thriller téměř bez jediného slova? Ano, dá! Film si jede vlastním tempem a režisér Brian Duffield se dozajista inspiroval u dalších režisérských kolegů jako Ari Aster, M. Night Shyamalan nebo Jordan Peele a já jsem jen rád, že někdo další udělal film o mimozemšťanech. Zvuky a celkově vizuál tohoto filmu se mi taky moc líbil. Kaitlyn Dever zde předvedla, že dokáže říct vše i beze slov. 7/10
Vocasy na tripu (2023)
Výborná vtipná, komediální, vulgární blbina, která je prostě boží. 7/10
Duck and Cover (1951)
V této době, opět velmi aktuální.
Ivan Groznyj III (1988)
Velmi špatně se zde hodnotí pouze 4 minuty, přesto věřím, že by to byla stejná pecka jako první a druhý film. 7/10
Postarejte se o Mayu (2023)
Hodně silné kafe. Možná mohl být dokument krapet kratší. 9/10
From Russia with Hate (2007)
Rusáci jsou neskutečně nemocný národ.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
♫♫ È questo il fiore del partigiano o bella, ciao! bella, ciao! bella, ciao, ciao, ciao! È questo il fiore del partigiano. morto per la libertà! ♫♫ 10/10