Poslední recenze (18)
Westworld - Hádanka sfingy (2018) (epizoda)
Na začátku 2. série jsem byl trošku rozpačitý, že dojde ke změně charakteru a stane se z "postapokalyptická" show. Nicméně to vypadá, že show nabírá obrátky a objevuje se ještě více nezodpovězených otázek než v první sérii.Také potěšilo, že Man in Black dostal konečně více prostoru. Za mě zatím nejlepší díl 2. série.
Rudá volavka (2018)
Film stojí někde na pomezí mezi špionážním thrillerem a psychologickým dramatem. Ikdyž se jedná o řemeslně kvalitně zpracovaný kousek, tak ho sráží na kolena příliš pomalé tempo, nedostatek jakéhokoliv vývoje postav a průměrný herecký výkon Jennifer Lawrence, která bezmála dvě a půl hodiny zkrátka neutáhne. Každopádně se jedná o zajímavý pohled na práci ruských státních složek a z hlediska špionážních filmů a lehký nadprůměr.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Pro mě zatím po kresleném Star Wars: The Clone Wars nejhorší díl série, Kylo Ren jako hlavní padouch působí spíše směšně a nevyrovnaně, u příběhu chyběla nějaká nosná linie. Řemeslně se však stále jedná o mistrovský produkt, ikdyž tradiční fanoušky může být zklamáním.