Recenze (54)
Spider-Man: Bez domova (2021)
Nostalgická fanservice a zábava. Asi ten nejlepší MCU Spider-Man film co jsem zatím viděl.
Red Notice (2021)
Dvě hvězdičky za klišé a neoriginální průběh děje, jednu za obsazení, komedijní a akční aspekt byly v pořádku, ale nepřipadalo mi to jako cokoliv nového, co jsem už neviděl nebo co jsem nemohl čekat, jediná věc, která by dokázala člověka pořád upoutat by byla obsazení Dwaynea, Gal a Ryana a upřímně, už je to unavující a klišé, že Ryan zase hraje sám sebe.
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Průměrná stathamovka, která zas tak moc neohromí, ale Jason Statham a Ruby Rose byli fajn.
Avengers: Endgame (2019)
Ultimátní epické zakončení, víc se k tomu nedá říct.
Captain Marvel (2019)
Průměrný MCU film, ale Samuel L. Jackson si vyslouží hvězdu navíc. Akce, efekty a humor byly fajn docela.
Aquaman (2018)
Možná místy průměrné a klišé zápletka, ale líbilo se mi to s těmi speciálními efekty. Je to fajn jako komiksový příběh o hrdinovi, i když okázalé s předvídatelou zápletkou. Jako film dobrý, ale masterpiece to není.
Avengers: Infinity War (2018)
Já nemám slov. Hrdinové sjednoceni proti společnému nepřítel, tolik soubojů na různých místech, humoru tolik kolik byste čekali, ale ten konec... Chci pokračování, takový cliffhanger se nepřijímá!
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
První díl mi přišel lepší, ale to neznamená, že tenhle film nebyl zábavný. Akorát mě první napjal více, i když akční scény tady taky ušly
Kráska a zvíře (2017)
Hezky udělané, změny nebyly zas tak hrozné a hudební aspekt filmu se mi hodně líbil.
Život (2017)
Průměrný horor, ale dost nechutné a děsivé. Docela klišé.