Recenze (233)
Zlatý kompas (2007)
Přes všechny zápory jsem se bavil docela dobře. Svět Zlatého Kompasu je výborný, stejně jako příběh má něco do sebe, ale tak nějak se z filmové adaptace dalo vytřískat daleko víc. Chris Weitz rozhodně nebyla správná volba, nejspíš to chtělo zkušenějšího režiséra se smyslem pro gradaci a schopného převést na plátno alespoň nějaké emoce, což filmu bohužel dost chybí. 6/10 PS: Dakota Blue Richards nejlepší článek hereckého obsazení. V té holce něco je!
Božská relikvie (1986)
Parádní oddychovka, škoda že působí vcelku lacino. Nicméně i po letech pobaví, a dá se na ni dívat stále dokola. 7/10
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Překvapivě příjemný film, který táhne velmi dobře vybrané herecké obsazení, lehký humor a slušně napsané dialogy. Hlavně Kevin James exceluje, navíc ... ten jeho tanec nemá chybu. 7/10
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
Zatím slabé 3*. Na pondělní večer koukatelné, ale žádný zázrak.
Takoví normální zabijáci (1994)
Trochu zklamání. Film je to sice zajímavý a místy i zábavný, ale nějak mě po celou dobu sledování natolik štval střih, kamera a režie, že prostě nemůžu jít s hodnocením výš. Ovšem Woody Harrelson, Juliette Lewis a Robert Downey Jr. hráli skvěle.
Černý korzár (1976)
Po letech jsem si pustil tuto klasiku, abych zjistil, že neztratila nic ze svého krásného naivního kouzla :-) Mírně přehnaných 8/10
Wanted (2008)
Zábava až na prvním místě, jako by si řekli tvůrci Wanted a v čele s Timurem Bekmambetovem natočili snad nejlepší oddychový akčňák za poslední dobu. A že má primitivní scénář? No a co, hlavně že má svižnost, skvělé vizuální efekty, dobré herce (proměna McAvoye ze sráče do největšího killera široko daleko je prostě mazec) a hlavně vůbec nenudí. 8/10
Zahulíme, uvidíme 2 (2008)
O trochu horší než první díl, dvojku srážejí zbytečné fekální scény. Nicméně Harold a Kumar jako dvojka fungují tak dobře, že se jim dá občasná trapnost omluvit.
Futurama: Milion a jedno chapadlo (2008) (video kompilace)
Stejně dobré jako Bender's Big Score, to znamená a kus horší než seriál. Přesto velmi dobrá oddychovka.
Lost Highway (1997)
No jo, zase se mi Lynch vysmál do ksiftu a já mu to sežral i s navijákem...