Recenze (71)
Muži v černém 3 (2012)
Myslím, že líp to dopadnout nemohlo. Na jedničku to určitě nemá ale s dvojkou to srovnatelné je. Místy možná i lepší. Mezi tříhvězdičkovými filmy jeden z těch lepších kousků.
Černá mamba (2011)
Vynikající podívaná, škoda jen, že je to tak krátké.
Machete (2010)
Pokud máte rádi filmy Roberta Rodrigueze tak se vám to líbit zaručeně bude. Obsazení skvělé a o akci není nouze.
Přepadení v Pacifiku (1992)
První a poslední dobrý film Stevena Seagala. Pak klukovi začlo chutnat a šlo to do háje.
Utopenec na útěku (1998)
Jednou mrknout, zasmát se a už nikdy nepustit.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Mezi fantasy filmy spolu s Nekonečným příběhem určitě TOP 1. Jde-li o mě, zvolil bych Nekonečný příběh a to z toho důvodu, že jsem na tom vyrostl. Jinak Pán prstenů je po všech stránkách skvělý film. Doporučuju.
Air Force One (1997)
Tak, zlé to není ale dobré taky ne. Nemusíte u toho vůbec přemýšlet a furt se tam něco děje. Prostě odpočinkové béčko.
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Ze spojení Spielberg x Lucas vzniklo něco úžasného. Pokud chcete dobrodružný film, nemůžete si vybrat líp.
Bláznivá střela (1988)
Asi nejlepší parodie jaká kdy vznikla. Leslie Nielsen vynikající.
Kmotr III (1990)
O něco málo slabší než Kmotr I. a II. ale stále vynikající filmový zážitek.