Oblíbené seriály (10)
Upíří deníky (2009)
Srdcová záležitost ♥ Nejlepší série jsou 3 a 4 . Nevím co psát , nechci to skazit . Prostě úžasnej seriál . Vždycky jsem si myslela , že bude ukončen šťastným koncem Eleny a Damona , ale teď po odchodu Niny se toho docela začínám obávat . Doufám , že seriál neskončí s nedořešeným koncem jako spouta jiných seriálů . Nejlepší záporáci ze všech seriálů co jsem viděla . A že se jich v TVD vystřídalo :) .
Rebelde (2004)
Nejlepší telenovela na světe , určitě stojí za zhlédnutí ! Vtipná , moderní ,poučná. Prostě dokonala !!! Krásná hudba dobrý herci a zpěváci :)) .
Původní (2013)
První 2 série zatím super uvidíme co nm přinese ta třetí . Miluju roli Josepha . To jak hraje Klause je nepřekonatelný . Tak třetí série je stejně super jako ty první 2 . Doufám , že se dočkáme i čtvrté !
Buffy, přemožitelka upírů (1997)
Seriál mého dětsví :) . Nedávno jsem dokoukala zbylé 4 série a musím říct , že už jako malá jsem měla vkus na seriály :) . Jen škoda toho konce .
O.C. (2003)
Moje srdcovka ♥ . Jeden ze seriálů ma kterých jsem vyrůstala . Strašně jsem žrala Ryana . Byl to můj hrdina . Krásné Californské prostředí tomu dodává také hodně dobrou atmosféru ♥ I když 4-tá série už nebyla zajímavá jako ty předešlé , tak musím dát 5* , protože je to prostě můj oblíbený seroš :)
Jangnanseureon kiseu (2010)
Tak tohle je pro mě nejvíc dokonalej seriál. Fakt jsem si ho totálně zamilovala ♥ . Kim Hyun Joong je tady úžasnej. Hlavní hrdinka strašně simpatická. Vedlejší postavy jsou taky suprový . Snad všechny díly jsou povedený až na konec, který mi naštěstí vynahradili speciální díly :). Nikdy by mě nenapadlo , že se tak moooc zamiluju do korejského seriálu. Zábava a romantika co je v tomhle seriálu mě prostě zabila! Baek Seung Ja bych asi taky všude pronásledovala stejně jako Oh Ha Ni. I po roce je to stále můj nejoblíbenější K-drama a hodně scének si pouštím furt dokola . Nejoblíbenější scéna : https://www.youtube.com/watch?v=MuKQRztoWFM
Vlčí mládě (2011)
První série teda byla nudnější , ale jsem ráda , že jsem to se seriálem nevzdala . Kvalita každé série stoupá a stoupá až se s toho stává kvalitní hororový seriál .
Ženatý se závazky (1987)
Prostě klasika :)
Angel (1999)
Tenhle seroš má prostě svoje mystické kouzlo .
One Tree Hill (2003)
'Don't Say I Never Gave You Anything' ♥ Always and Forever ♥ * People Always Leave *