Recenze (9)
Nepodepsaný knoflík (2003) (TV film)
Po hodně dlouhé lepší film, fajn kriminálka.
Výbuch (2001) (TV film)
Další záležitost dle skutečnosi...
Spartakiádní vrah (1999) (TV film)
Hrůzné, poprvé jsem měla problém pochopit o co jde - hrané části, dobové záznamy nejen z ČSR, ale i ze světa, rekonstrukce s pachatelem, povídání kriminalistů atd. a průpovídky P. Soukupa, ale jinak pěkně udělané. Škoda, že to je skutečnost :-(.
Sedmero krkavců (1993) (TV film)
Opravte někdo ten obsah, má tam být statečná Bohdanka.
O princezně Jasněnce a létajícím ševci (1987)
Podle mne nejlepší pohádka Trošky, pak Princezna ze mlejna ještě o něco horší je Z pekla štěstí a ty nejnovější.... děj nic moc, strašně načinčané a to bohužel vše a musím konstatovat, že se mi to nelíbí.
Šest medvědů s Cibulkou (1972)
Pomalu se blížím ke třicítce a skoro každý rok si jej pustím na Silvestra, skvělá zábava.
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Nepatří mezi mé nejoblíbenější a zajímalo by mne, proč ji hodně lidí uvádí jako nejhezčí. Přesto je to krásná pohádka.
Plechová kavalerie (1979) (seriál)
Skvělý seriál. Nádherné prostředí, dnes už nic takového nenatočí, max. něco na způsob telenovel.
Ulice (2005) (seriál)
Zpočátku docela dobrý seriál, ale teď je to samý kurevník, podvodník a celkově nuda.