Poslední recenze (15)
Poslední samuraj (1999)
Bohužel velké zklamání, hlavně co se příběhu týče... vlastně jsem asi vůbec nepochopil, o čem to bylo a proč, stalo se vlastně něco?... vizuálně příjemné zpracování, ale nulový děj a navzájem se svádějící a žárlící samurajové posunuli film na bod mrazu = trochu zcestné a masochistické pojetí l´art-pour-l´artismu, nebo o co jiného se tu vlastně oshima pokoušel?
Requiem za sen (2000)
Vynikající film, pro mě snad nejlepší film o drogách, který si z nich nedělá srandu...naopak je to, zvláště závěr, deprese, jakou si téma více než zaslouží... přestože právě filmy o drogách mi zdaleka nejsou po chuti v žádném balení, aronofsky mě dokázal přesvědčit a oceňuji tedy především jeho a jeho režii, než film jako takový... snad si režisér Pí udrží i nadále takovou invenci, jistotu a styl na vysoké úrovni
Říše vlků (2005)
Další francouzská snaha o tajemně zajímavý a netradiční thriller končí kdesi v propastech béčkových filmů - a to těch nepovedeně béčkových... po vskutku úmorném, nepřehledném a nebojím se říci nudném začátku se okolo půle děj trochu rozjede a graduje a chvíli má člověk dokonce pocit, že se ještě objeví a stanou věci, které příběh a hlavně film zachrání... ale to ani náhodou... potom co zjistíme, že Turci jsou fakt krutí, dospějeme ke snad ještě nudnějšímu, a notně slepenému, závěru... prostě propadák, který se dá nejlépe ilustrovat na mezi dobrem a zlem tápající a z hrobu vstávající postavě extradrsného ex-policisty a experta na Turky (jean reno)