Recenze (62)
Addamsova rodina (2019)
Hrozná animácia, hrozný príbeh, hrozný dabing, postavy sa nepodobajú, nevtipné a úplne mimo
Prázdniny (2017) (seriál)
▐ {1. séria} » (65%)▐▐ {2. séria} » (65%)▐▐ {3. séria} » (?%)▐
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
▐ {1. séria} » (60%)▐▐ {2. séria} » (70%)▐▐ {3. séria} » (?%)▐▐ {4. séria} » (?%)▐▐ {5. séria} » (?%)▐
K smíchu (2018) (seriál)
▐ {1. séria} » (70%)▐▐ {2. séria} » (?%)▐
Na zdraví (1982) (seriál)
▐ {1. séria} » (70%)▐▐ {2. séria} » (80%)▐▐ {3. séria} » (75%)▐▐ {4. séria} » (75%)▐▐ {5. séria} » (75%)▐▐ {6. séria} » (75%)▐▐ {7. séria} » (75%)▐▐ {8. séria} » (80%)▐▐ {9. séria} » (80%)▐▐ {10. séria} » (80%)▐▐ {11. séria} » (80%)▐▐▐
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
▐ {1. séria} » (80%)▐▐ {2. séria} » (80%)▐▐ {3. séria} » (65%)▐▐ {4. séria} » (80%)▐▐ {5. séria} » (70%)▐▐ {6. séria} » (70%)▐▐ {7. séria} » (?%)▐
Živí mrtví (2010) (seriál)
▐ {1. séria} » (85%)▐▐ {2. séria} » (80%)▐▐ {3. séria} » (80%)▐▐ {4. séria} » (80%)▐▐ {5. séria} » (80%)▐▐ {6. séria} » (75%)▐▐ {7. séria} » (80%)▐▐ {8. séria} » (70%)▐▐ {9. séria} » (?%)▐
Mimi šéf (2017)
Prestrelená rozprávka s priemerným počtom vtipných scén...
Akta X (1993) (seriál)
▐ {1. séria} » (85%)▐▐ {2. séria} » (65%)▐▐ {3. séria} » (?%)▐▐ {4. séria} » (?%)▐▐ {5. séria} » (?%)▐▐ {6. séria} » (?%)▐▐ {7. séria} » (?%)▐▐ {8. séria} » (?%)▐▐ {9. séria} » (?%)▐▐ {10. séria} » (?%)▐
Karate tiger 7: Nejlepší z nejlepších 3 - Není cesty zpět (1995)
Je pravda že to už s Karate tiger nemá spoločné vôbec nič, nič spoločné ale to už nemá hádam od druhej časti, mne táto časť neprišla až taká zlá, takýý hodně c-éčkový Kult hákového kříže Karate tiger, nebolo to až také strašné ako predošlé časti..,