Recenze (435)
Re - cycle (2006)
Prvá polovica je príšerne slabá a mal som s týmto dielom problémy aby som to vôbec dopozeral. Ale na prekvapenie druha polovica filmu bola vskutku zaujímavá- mala hlavu aj pätu a hlavne niečo sa dialo. A zaver filmu bol naozaj pekný, režisér sa pohral aj citmi niektorých divákov-čok. Herecky slabé, ale malá herečka bola ,,cool''. HOD:53%.PS: prvú polovicu by to chcelo dobre spracovať a bolo by to min. o LEVEL lepšie!
Kulečníkoví blázni (2002)
Od tohoto diela som síce nič neočakával, ale ako jedno hubka to ušlo. Príbehovo zďaleka nie dokonale, herecky dajme tomu dostačujúce a réžia tiež ušla. HOD:55%.PS: jedno pozretie a dosť!
Zejtra napořád (2014)
Čo k tomuto dielu dodať: jedna sa o pozerateľný film, ktorý síce nijako nenadchne ale ani neurazí. Slušne natočene, príbehovo dobre a aj herecky je to v pohode. HOD:55%.PS:,,Som chyba v systéme''!
Bunraku (2010)
Toto dielo má len jednu chybu a tá je v stopáži filmu. , ktorú by trebalo dobre prestrihať- a bolo by to ,,cool''. Príbehovo dobre ako aj herecké výkony sú v pohode. HOD:60%.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Rozhodne príbehovo ako obvykle opäť trochu pritiahnuté za vlasy, ale rozhodne lepšie ako naposledy. Tu to aspoň herecky to je lepšie, ako aj herecké obsadenie: napr. LUNA (Ronda Rousey) bola oživením a aj štipnutý Banderas bol v pohode ako aj Gibson alebo Sniper. Réžia na tento film je dostačujúca. HOD:68%.PS: dúfam, že 4 bude už bez Swarca a LUNGRENA- najslabšie články filmu!
Chraň nás od zlého (2014)
Príbehovo dobre ale réžia my vôbec nesadla, ešte prvá hodina ušla. Ale druhá sa veľmi vliekla- slabé tempo! Herecké výkony dostačujúce až nato ho kňaza, ktorý bol dosť nedôveryhodný. Ale ako celok film stoji za jedno pozretie. HOD:60%.PS: viem si predstaviť že by s tohoto vzniklo o LEVEL lepšie dielo: hlavne by to chcelo film prestrihať a chcelo by to zručnejšieho režiséra ako je .....!
Predestination (2014)
Tak od tohoto diela som očakával viac ako nám bolo ponúknuté! Príbehovo dosť slabé: nezáživné, bez napätia, ale hlavne toto dielo viac ako dosť nudi! Réžia ako aj herecké výkony sú dostačujúce, ale to je tak všetko čo tento film ponúkol. HOD:55%.PS: rozhodne sa k tomuto dielu už nevrátim- sklamanie!
Hercules (2014)
,, Chcete poznať pravdu o HERCULESOVI tu ju máte: je lepšia ako vypráva legenda! S týmto dielo som naozaj spokojný. Príbehovo dobre ako aj réžia. A herecky to je ,,cool''- dobre herecké výkony všetkých zainteresovaných a ešte k tomu je aj ženské obsadenie sympatické. HOD:77%.PS: tu by som privítal dlhšiu stopáž filmu.
Newyorská romance (2013)
Jedná sa o slušné dielo a zároveň je aj pekne. Priznám sa že ma ale toto dielo moc nechytilo aj keď je príbehovo dobré, réžia dostačujúca a herecky to hlavne postavy Gretta (Keira Knightley) a Dan (Mark Ruffalo) zvládli dobre, Jednoducho to akosi išlo mimo mňa. HOD:65%.PS: hudba bol ,,cool''.
Želvy Ninja (2014)
Bolo príjemne si pripomenúť NINJA korytnačky, ale od tohto diela som vskutku viac očakával ako nám bolo ponúknuté. Príbehovo žiadna sláva, réžia a herecky dostačujúce, ale ako celok je to len akési priemerne dielo, ktoré diváka ničím neurazí ale ani nenadchne. HOD:55%. PS: najedno pozretie film ujde ale obávam sa že sa k tomuto dielu už nevrátim!