Recenze (2 003)
To nic, drahá (2022)
Tak helemese... To smutnější je, že se z Olivy tak nějak stává víc a víc sušená křížala než MILFka. To pozitivnější pak, že je na cestě být dobrou režisérkou, jak se můžete přesvědčit v tomto filmu, ve kterém tak trochu Vivarium potkává Trumanshow. Dějově sice dosti průhledné, ale jinak mohu jen doporučit!
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
Od Arcane a Invincible mě žádný animák tak nebavil. Kreslený seriál pro dospělé, u kterého se jim podívíte že ho nenatočili Japonci. Nahotou a brutalitou se nešetří, nicméně ani jedno není samoúčelné, ten příběh má duši. Oznámena druhá série. Což je kvůli otevřenému konci jedině dobře. Těším se.
Manyeo Part2. The Other One (2022)
Druhý díl je o špetičku slabší než první, ale pořád paráda a já se fakt těším až se ve třetím vše propojí. Tedy doufám že to dobře dopadne a natočí ho.
Manyeo (2018)
Kdyby existoval nějaký jihokorejský Kulhánek, přesně podle jeho knížky by natočili tenhle film. Ultimátní proměna malé holky v nadlidského zabijáka je velmi dobře podaná a skvěle natočená. Jasně, je to pořád jihokorejský snímek, ale zábava veliká
Pathaan (2023)
Platí stejný komentář jako u filmu Jawan. Jawan (2023)
Jawan (2023)
U filmů mi jde především o zábavu, ať už se jedná o jakýkoliv žánr. A škoda že teprve teď začínám přicházet těmhle indickým blockbusterovým spektáklům na chuť. A to nejen pro jejich úsměvnou naivitu a obrazovou preciznost, ale hlavně a především pro zábavnost. Protože já se bavím skutečně královsky a po třech hodinách je mi líto že tenhle neskutečný barevný kabaret končí. Všechny palce nahoru!
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Ježíšku...to byla kravina! Jasně, kdo nejvíc ohrožuje galaktické megaimpérium než padesát špinavejch rolníků co z pod pluhu tahají šutry holejma rukama? Tam číhá základ rebelie která všechno ohrozí! Ne. Ne a ne a ne. Snyder měl v hlavě pár (podle něj) cool scén a potřeboval je nějak slepit dohromady. Jakkoliv. A výsledek je hodně velká sr@čka.
Rodinná rošáda (2023)
Neurážející předvánoční rodinná komedie. Prostě slušný průměr na pohodový večer s dětmi..
Silent Night (2023)
Ne. Tohle nebylo to co jsem čekal. Nebylo to dobrý. Kinnamana mám rád, ale tady z něj udělali přehrávajícího dementa, rozjezd se táhne jak sopel a čekání na klasickou Woo akci bylo... zbytečný. Stejně jako je zbytečnej tenhle film.
Alienoid (2022)
To bylo tak strašně divný a přiblblý...až to bylo děsně zábavný. Možná jsem divnej, ale těším se na druhej díl, páč ten bude přímo navazovat, protože to nemá konec. To vím, neasi, jelikož na tom konci co tam není je to napsaný.