Recenze (13)
Gravitace (2013)
Ze začátku to vypadá velmi dobře. S postupem času je ale jasné, že se jedná o další variantu - USA jsou nejlepší, USA zvládnou vše! Pokus o vážnou atmosféru mi přijde směšný.
Arrow (2012) (seriál)
Je to strašná blbost, která mne ale hodně chytla. Koukám už na druhou sérii, která je podle mne lepší než ta prvá. Je to opravdu velká oddychoka, nad kterou nelze moc přemýšlet. Pobavíte se ale velmi dobře. Za sebe mohu doporučit.
Já a robot (2013) (seriál)
Almost Human je dobrý seriál. Rozhodně tento počin patří mezi ty lepší. Koukněte na to a jistě zklamaný nebudete.
Helix (2014) (seriál)
SyFy nemám rád, ale tento seriál mne opravdu překvapil. Hutná a tajemná atmosféra, dělá tento seriál dobrým. Nečekejte slavné herce a filmové triky, ale o tom tento seriál ani není. Určitě na to koukněte, protože je dost pravděpodobné, že Vás to chytne a nepustí.
Dobrodružství Sherlocka Holmese (1984) (seriál)
Nejlepší Sherlock Holmes! Vynikající Jeremy Brett.
Kmotr (1972)
Excelentní snímek,který právem patří do zlatého fondu kinematografie.
Avengers (2012)
Bum,bác,expoleze,demolice. Trošku málo na film.Není mi patnáct,abych se nad filmem rozplýval blahem. Pro mne prostě nuda.
Na lodi (2011) (seriál)
Výborný seriál,u kterého si perfektně odpočinete. Nečekejte hollywoodské filmové triky a složitý,propracovaný děj.Je to čistá zábava a nudit se rozhodně nebudete. Je to napínavé i humorné.Pořád se zde něco děje a vztahy členů posádky jsou velmi zajímavé. Já hltal každý díl, a i když jsem si vědom jeho chyb,tak jednoznačně dávám pět hvězdiček.
Na vlásku (2010)
Velmi hezká pohádka. Netřeba moc komentovat,protože 5 hvězd řekne vše.
Sedm statečných (1960)
Král westernů.