Recenze (634)
Probuzení (2021)
Zajímavá myšlenka s dobrými postřehy, které by zasloužila lepší zpracování. 6/10
Úsměv (2022)
Nakonec 2*. Film má dobrý námět, ale podsekává ho nelogické chování postav... 5/10
Hotel Transylvánie: Transformánie (2022)
7,5/10
Neporazitelný - Je čas (2021) (epizoda)
R
Armáda temnot (1992)
Pro zasmání dobré.
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Nekonečná délka, roztahaný děj, nezáživné postavy, přetmavený obraz, nevýrazný záporák, žádná epičnost a odfláklé triky- pokud hledáte tyto vlastnosti, tak zde je najdete. Od smrtí Tonyho Starka a Captaina Ameriky jde celý Marvel do hajzlu.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
V herním titulu zazní o této dvojici asi čtyři věty a je zde jeden dopis, který můžete minout. Ale HBO musí nutně udělat skoro celovečerák o dvou vousatých bukvicích, které jako postavy nestojí za nic. Epizoda se táhla jak smrad a jen se čeká na to až skončí.
Šílená noc (2022)
S opravdu přimhouřenýma očima 4/10
Nene (2022)
Průměr
Černý telefon (2021)
7/10