Oblíbené seriály (9)
Jackass - naprostí šílenci (2000)
Malá Velká Británie (2003)
Cobra Kai (2018)
Živí mrtví (2010)
slabší druhá polovina první série..a téměř celá druhá (ikdyž pořád mě to bavilo)...za to nářezová třetí série..a celkově zábava..a ty masky tam sou špička