Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Britská klasika. Tenhle sitcom buď milujete, nebo jste ho ještě neviděli. I Sheldon má jeho kompletní edici pro případ nouze ☺☺☺.
Jistě, pane ministře (1980)
Skvělý sitcom. Politika je asi stejná všude...
Teorie velkého třesku (2007)
V tuhle chvíli pro mě jasná jednička v seriálech. Sheldon je borec. Každopádně doporučuju sledovat v originále. P.S. Musím přiznat, že mé nadšení se pomalu začíná vytrácet. Z nerdovské zábavy se přesunuje do vztahů ala Přátelé, navíc scénáristé s námi nehrají čistou hru.
Krok za krokem (1991)
Jeden z nejlepších sitcomů, co jsem viděl, špičkování Codyho a Dany je neodolatelné.
M*A*S*H (1972)
Když byl vysílán poprvé, stal se z něj večerníček pro dospělé.
Pohotovost (1994)
Výborné herecké obsazení, které z některých udělalo hvězdy, silná předloha, atraktivní prostředí, dostatek akce dělá z tohoto seriálu špičku nejenom mezi těmi z lékařského prostředí. I další série si udržely nadprůměrnou úroveň.