Oblíbené filmy (10)
Cesta do fantazie (2001)
Výjimečný film, pohádka o tom, jak se z líné, ufňukané a nijak zvlášť sympatické holky stane pracovitá a milující bytost, která pomáhá jiným, jak jen může.
Čelisti (1975)
Po shlédnutí tohoto filmu odmítám jezdit k moři. Jinak naprostá klasika - práce s kamerou, hudební motiv, napětí - bez chybičky. Co oceňuji nejvíc, je, jak Spielberg dokázal naprosto průměrnou novelu zpracovat ve vynikající film, naprosto přesně vystihl, co lze zamést pod stůl - celou prostřední část knihy o sblížení Brodyovy ženy s Hooperem.
Forrest Gump (1994)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Pro mě asi nejlepší od Leoneho. Přes velkou stopáž nepůsobí tak roztahaně jako Tenkrát na západě.
Mravenec Z (1998)
Woody Allen jako animovaný hrdina - paráda.
Vetřelci (1986)
Technicky skvěle provedené. souhlasný komentář - POMO
Hvězdný prach (2007)
Film, ke kterému jsem přistupoval s velkým očekáváním i obavou, jak se podaří zfilmovat poměrně útlou knížku plnou fantastických nápadů. Naštěstí obavy byly liché a má očekávání byla naplněna.
Shrek (2001)
Pohádky naruby mám rád.
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Nejlepší Popelka, která kdy byla natočena.