Recenze (1 555)
Vysočina (1984)
Dobrodružný.
Šílený Max: Bojovník silnic (1981)
Asi nejlepší z celé trilogie.
Šílený Max (1979)
Role, která udělala hvězdu z neznámého Mela Gibsona. Automobilové honičky točili špičkoví kaskadéři.
Divoké pivo (1995)
1* za Markétu Hrubešovou.
Vražedné ambice (2002)
1* za Elizabeth Berkley.
Hellraiser II: Svázaný s peklem (1988)
Můj nejoblíbenější díl. Atmosféru to aspoň trochu zachovává a ten labyrint je prostě skvělý.
Hellraiser III: Peklo na Zemi (1992)
Tenhle film platil v 90. letech za gorefest (scéna v nočním klubu). Atmosféra je pryč, tak aspoň akce a ty efekty. Hellraiser tady měl skončit.
Vodní svět (1995)
Nevím, proč všichni mluví o propadáku, když se podívám na tržby...
Vnitřní vesmír (1987)
Meg Ryan to tehdy opravdu seklo.
Vikingové (1999)
Opět se nepodařilo zfilmovat původně slušnou knihu.