Recenze (755)
Agent WC 40 (1996)
Mám rád devadesátkové crazy comedie/parodie. Tahle produkčně klame tělem: vypadá solidně, ale vtipy jsou strašně špatné. Zasmál jsem se vlastně jenom zabijákovi v multikáře. Druhá hvězda jen za to, že film rychle odsejpá.
Mossad (2019)
Nízkonákladová špionská akční komedie, převážně vydařená.
Král Ralph (1991)
Dobré herecké výkony. Starosvětská komedie, ještě před vpádem diverzity. Vrcholem cizosti v Anglii byl tehdy ještě tlustej zrzavej Amík.
Noční jezdci (1981)
Hromada hereckých hvězd, zajímavé téma. Možná jsem nebyl jen soustředěný, ale měl jsem problém udržet pozornost.
The VelociPastor (2017)
Svěží, svobodné. Skvělý hlavní herec, pěkná hlavní protagonistka. 1 hod a 10 min se to dá vydržet.
Thor: Temný svět (2013)
Anglický díl.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Hezké sci-fi scény.
Medvěd (1961) (TV film)
Pan Werich byl Herec.
Král a žena (1967) (TV film)
Esoterická hříčka, ale obě herecké osobnosti jí dodaly lidský rozměr srozumitelný a zábavný i pro běžného diváka.
Co tomu říkáte, pane Werich? (1968) (pořad)
Pana Wericha poslouchám rád, ale kriticky vzato ty politické analýzy jsou stejně zmatené a sebestředné jako všechny ostatní analýzy tehdejší, i dnešní.