Recenze (240)
Addamsova rodina (1991)
Úžasná adaptace, která v ničem nekulhá. Spousta skvělého černého humoru. Hvězdné obsazení a s jistotou jedna z mých nejoblíbenějších komedií. Výprava, kulisy, kostýmy, rekvizity...oh... všechno je perfektní. O hereckých výkonech ani nemluvím! Škoda jen, že se neobjevil jejich domácí mazlík, ale točit s živým lvem by byla výzva jak blázen... Za mě plný počet...kdykoliv!
Addamsova rodina 2 (1993)
Velmi kvalitní pokračování, které udrželo kompletně atmosféru a je snad ještě lepší. Vtipy úžasné, výprava dechberoucí, make up, kostýmy,... Paráda. Joan Cusack je fantastická a musím zmínit i Mercedes McNab, jejíž Amanda...královna kempu... je neskutečně vlezlá a otravná :) Výborné!!
Amy (2015)
Upřímně... měl jsem ji rád a mám stále, jako textařku, zpěvačku, hudebnici s obrovským respektem k hudbě... ale jako člověk byla na přesdržku. Nelze vinit jen okolí... sama byla sebedestruktivní, slabá a možná právě proto tak úspěšná. Zašláplá v blátě, beznadějně zamilovaná do těch největších sviní a obklopená lidmi kteří ji chtěli pomoci a lidmi, kteří ji chtěli vyždímat domrtě. Bohužel nejsem fandou touhy prosadit se, mít úspěch a respekt a nebrat v potaz, že to s sebou přináší i možnost, stát se lovenou zvěří. Těžce se to posuzuje, dokud se člověk v této situaci neocitne... každopádně bych řekl, že jí samotné nejvíce podřízla nohy její vlastní krev. Ziskuchtivý otec, labilní matka, to není dobrá deviza pro začátek úspěšné kariéry... Příjde mi, že v určitou chvíli je to prostě jen další dokument proti papparrazzi, ale podán stravitelně a bohužel bez happyendu. Ale ten všichni čekali a byl by zázrak, kdyby v případě jedinečně talentované Amy Winehouse končil jinak.
Anděl Páně 2 (2016)
O jednu hvězdu slabší než díl první, ale i tak velmi kvalitní. Obsazení hvězdné, vtípky vtipné (parohy nad Josefovou hlavou...), jen mi tento díl přišel tak nějak smutnější. Pochválena buď hudba, která byla skvělá.
Antikrist (2009)
Když vám pokus o umění přeroste přes hlavu...
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Jsem velmi rád, že Michelle Pfeiffer dostala pořádný prostor a dostalo se i na její akční scény, ale jinak jsem se neustále snažil něčeho chytit při pádu do světa Quant, ale nepodařílo se... chaotické, ale místy vtipné. A to byl doposud Ant-man můj nejoblíbenější Marvel.
Aquaman a ztracené království (2023)
Ježiš... abyste se všichni z těch vašich pseudochytrých recenzí, jak je všechno na prd, nepos*ali... Jestli jste šli na něco jiného, než na popcornovku, tak není chyba na jejich přijímači. Za mě slušná zábava, která stejně splývá v jedno bez ohledu na to, jestli je to Marvel nebo DC.
Ariana Grande, Miley Cyrus, Lana Del Rey - Don’t Call Me Angel (2019) (hudební videoklip)
Příšernost... Lana působí, že je tam navíc a nože vrhá hůř než děcko... Miley tradičně špinavá jak po gangbangu a Ariana? Kroutit se před kamerou je jediné, co jí jde... Zbytečnost a o hudební stránce ani nemluvím.
Avatar: The Way of Water (2022)
Vizuální lahůdka postavená na nijakém ději, což je celkem škoda. Ale coby obrovský fanoušek rostlinného a živočišného světa jsem byl opět v nebi. James vytvořil opravdu nádherný svět jak na souši, tak pod vodou a snad se mu podařilo poukázat na ochranu životního prostředí zase o trošku víc. Oscaři v technických kategoriích jsou jistotou a bude to zasloužené.
Avengers: Age of Ultron (2015)
Takhle extrémně odfláknuté a nedůvěryhodné efekty jsem nečekal... A ještě trapnější děj už vůbec... :( Obrovské zklamání!!!