Recenze (61)
Kobra (1986)
Skutočný akčný film, dnes sa už také netočia a ktovie, či sa ešte točiť budú...
Miami Vice (2006)
Takýto film by som nemal problém pozrieť si aspoň raz do týždňa....Klasika, ktorá neomrzí.
Mé jméno je Nikdo (1973)
Tieto filmy ma neomrzia nikdy, Leone a jeho westernové klasiky sú filmy, ktoré už asi len ťažko niekto prekoná.
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Super film, ktorý plynie svojim tempom 18. storočia, pekná hudba, krásne zábery plachetníc... Človek má časom pocit, že sa nachádza na palube spolu s tvrdým ale ľudsky obyčajným kapitánom a jeho posádkou.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Film je dnes už takou klasikou, ako napríklad Indiana Jones. Netreba za filmom hľadať hlboké myšlienky ale dobrodružstvo, akciu, skvelý humor a dokonalé herecké výkony. Jack Sparrow bola a je životná rola Johnnyho Deppa.
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Jedna časť filmu mi prišla ako reklama na najhoršie lietadlo na svete, ale inak fajn.
Red 2 (2013)
tak strašná nuda oproti jednotke a tak mi to je ľúto...
Šéfkuchař na grilu (2014)
Taká rodinno-komediálna klasika, o ktorej som prestával veriť, že sa ešte točí. Je to milé, vtipné, film nesie aj nejaké to morálne posolstvo pre virtuálnu generáciu ale tiež pre terajších rodičov.
Equalizer (2014)
Fakt nerozumiem prečo strieľať po niekom klincovačkou miesto SMG.. Ale inak sa na to pozeral celkom pekne, mám rád ľudí, ktorí majú radi poriadok :)
John Wick (2014)
Max Payne, dal by som si aj dvojku. Takto má vyzerať akčný film.