Recenze (699)
Mr. Kubelík Show (2020) (pořad)
Sleduji pravidelně, sleduji rád, i nějakou tu omáčku už jsem ochutnal. Byť mi občas hostů úplně nesedí (nesnáším hop hap, rap, MMA atd.), tak mě leckteří dokázali mile překvapit, že nemají v hlavě úplně nasráno. Zároveň sdílím mistrovu náklonnost k 90. letům, ano tehdy to bylo opravdu svobodné až na dřeň. Takže ano, jakožto přejatý koncept talkshow ze zahraničí velice velice povedené.
Kdo přežije - Cookovy ostrovy (2006) (série)
Výborná série, v dnešní době by za počáteční rozdělení kmenů aktivisti srali atomový hřiby.
Bezva finta (1985)
Tenhle film mám rád ale serou mě na něm dvě věci, utahaná druhá polovina a postava Guye Marchanda.
Ant-Man a Wasp (2018)
Můj poslední opožděný dílek do skládačky MCU fáze 1-3. Nic jsem od filmu nečekal, ani nějaké závažné zvraty a možná i proto jsem se bavil víc než dobře. Film je vlastně jen takové vysvětlení, proč v IW Scott nebyl a jak se vlastně dostal mimo realitu, i když to je až v potitulkové scéně.
3Bobule (2020)
Pokud i to nejlepší víno necháte dlouho otevřené v lednici, v nevýraznou močku promění se.
Dobrodružství kriminalistiky - Paprsek (1990) (epizoda)
Jednoznačně moje nejoblíbenější epizoda celého seriálu. Andrej Hryc zde předvádí neskutečný koncert a jeho postava, ač vlastně pachatel, si diváka jednoduše získá na první dobrou.
Dobrodružství kriminalistiky (1989) (seriál)
Seriál samozřejmě má svoje silné a slabší díly, ale jako celek je to stále neskutečná pecka a jeden z pokladů seriálové tvorby ČT. Opět s německou spoluprácí, která ale opět nebyla na škodu. Neskutečná plejáda českých herců, ať už v hlavních či epizodních rolích. TOP epizody: Stopa, Paprsek, Krev
Četník a mimozemšťané (1979)
"Voni duněj a pijou furt olej!". Bohužel pátému četníkovi už trocha toho oleje chybí a není to ono dokonale promazané komediální dílo. Ale neházejme flintu do žita, na 5. díl je to stále slušná zábava a zaujal i soundtrack, zvláště tématicky děsivá melodie ufounů.
Křidýlko nebo stehýnko (1976)
Kdo má rád dobré jídlo a L. de Funése, je to film přímo pro něj. A svým způsobem takový dávný předchůdce tématiky "Ano, šéfe", zvláště scéně z návštěvy lesní hospůdky. Tady naštěstí boj proti gastrošméčkům skončí dobře.
Black Panther (2018)
Tenhle dílek skládačky MCU jsou dlouho odkládal, ale nakonec to nebylo vůbec špatné, ba naopak mě tahle partička hi-tech masajů bavila mnohem víc než třeba Dr. Strange. I když mi tam chybělo trochu víc mystiky ohledně Wakandy, samotné zbroje a dalších technologií. Ale jinak klasický marvel, vyvážená akce, dobří herci, sem tam nějaký fórek. Samotný film funguje čistě jako dokreslení toho co je BP zač a pár méně důležitých faktů, takže pokud ho chcete nevynechat, o nic důležitého v kostře MCU příběhu nepřijdete.