Recenze (18)
Návrat géniů - rekonstrukce Národního muzea (2022) (TV film)
Krásný dokument. Jakožto člověk (svým způsobem) podílející se na Rekonstruci Národního Muzea, jsem ho musel vidět. Ukázka krásné práce, které jsem byl i naživo svědkem.
Svatojánský věneček (2015) (TV film)
Pohádka úžasná, lepší než Korunní princ. Nemám moc rád Lišku, takže bych byl rád, kdyby mu pomohl Diblík k normálním rolím a nehrál zase jen debily
Princezna a písař (2014) (TV film)
No, trocha vtipu tam byla. Ale jinak nic moc. A Bartoška v paruce vypadá jako čert.
Agatha Christie's Poirot - Opona - Poirotův poslední případ (2013) (epizoda)
Poslední případ mého oblíbeného detektiva. Jako věděl jsem, že zde zemře, ale netušil jak to celé dopadne. A na konci jsem jen zíral s otevřenou pusou.
Poslední výkřik (2012)
To bylo tak amatérsky natočený, až to bylo vtipný. Navíc děj byl hodně předvídatelný. A také se nevyřešily některé věci, např. proč vrah čekal 8 měsíců nebo čí doopravdy byl ten pokoj s fotkami, atd...
Eurotrip (2004)
Naprosto extrémně skvělej film. Jedním slovem? Vandersexx
Tajemství železnic (2013) (seriál)
Jako dopravní fanda nemůžu hodnotit jinak. Navíc jsem na některých místech byl a na některá bych (i díky pořadu) se i rád podival.
Paralympijský magazín (2004) (pořad)
Je to jediný sportovní pořad, který sleduji. Mám mnoho postižených přátel a jeden z nich je v tomto pořadu občas ukazován.
Waterloo po česku (2002)
Nechápu, co na tom ostatní vidí špatného. Ano, není to na 5 hvězdiček, ale je to příjemný film. Humor je zde podle mě trochu lehčí, ale pořád je to vtipné. Navíc se třetí povídka točila v obci, kde jsme mívali chalupu
Osudový dotek 2 (2006)
Musim říct že v tomto případě je dvojka lepší než jednička. Film se mi zdál víc vtipnější a navíc konec je naprosto perfektní. A potěšil mě odkaz na první díl ve formě článku o Evanově otci. Také jsem ale doufal, že se tam objeví ten doktor co o něm mluvila Nickova máma a že to bude ten stejnej doktor jako v 1. díle.