Recenze (21)
Anastázie (1997)
Od mala mám tuhle pohádku hrozně ráda a ráda se k ní vracím :) Krásný písničky a ty její šaty a korunka .. to chlapy nepochopí :D Nevím jaký je nový dabing, koukám se starým a ten se podle mne dost povedl. Ale té zelené je přece jen kolem Rasputina nějak moc a vůbec mi to tam nesedí. 80%
Bláznivá olympiáda (2005)
Mě tenhle film prostě baví. Scény typu rozflákal jsi mi cédéčko a to jak jim vysvětluje jak se vlastně na olympiádu dostal a proč tam je, to je pro mě za 3,5 hvězdičky určitě :) + výborné obsazení hlavní role, J.K. se tam dokonale hodí. :)
Den trifidů (2009) (TV film)
Pokud chcete návod, jak zmršit skvělou knižní předlohu a udělat z toho překombinovaný chaos, tady je...
Fotograf (2015)
Milovník kundy a sexu a hle, jak se diví, když ho někdo pořádně oje*e. Marie byla úplně dokonalá, od anděla k ďáblici, které jsem fandila až do poslední chvíle. Překvapuje mě, že spousta lidí zde v komentářích vidí negativně Marii. Zbožňovala ho, ale tak trochu tušila, že on je prostě manipulativní přelétavý sráč zaměřený jen na uspokojení své aktuální potřeby a ega. Tak si to pěkně pojistila a nenechala si nasr*t na hlavu. I přes mou větší náklonnost k Sáře je Saudek prostě výjmečný. Vidí něco úžasného tam, kde by si spousta lidí radši vypíchlo oči a udělá z toho umělecké dílo. A film tohle krásně zachytil.
Godzilla (1998)
Pro mě je tohle prostě klasika. Ještě když vezmu v úvahu jaké efekty jsou v dnešní době filmaři schopni vypustit na veřejnost a porovnám to s tímto filmem, myslím že je to povedená záležitost. Navíc mě to pořád dost baví, i když už jsem to viděla snad stokrát. :)
Hiphop-erace (2014)
Jedním slovem ÚŽASNÉ.. V jednu chvíli se smějete, v tu druhou zase pláčete.. Tolik krásy, krásy stáří..
Králova zahradnice (2014)
Film stejně jemný jako okvětní plátek růže...
Legenda o drakovi (2015)
Jednoduchý příběh s jasným koncem, herecké výkony převratné také nebyly, ale dejte tomu pořádnou romantiku a krásně provedeného draka a mě to stačí k tomu i nějákou tu slzu uronit :).. Výsledný dojem je prostě za 5 :)
Madisonské mosty (1995)
Dokonalost tohoto filmu může opravdu ocenit jen ten, kdo poznal "takovou jistotu, kterou máš jen jednou za život".. Už nikdy nechci zažít ten pocit, když auto v dešti pomalu odjíždí... Ale je hezké si ho připomenout s úžasným hereckým výkonem Streep a Eastwooda :)
Marie Terezie - Série 1 (2017) (série)
Nádherné kostýmy, zámecké prostředí a.. no a tady asi končím.. Nevím jestli to je tím dabingem, ale dialogy na mne působily jak z ordinace v růžové zahradě nebo jak se ta blbost jmenuje.. Někdo se snažil, aby to působilo velkolepě, ale to prostě nemůže fungovat, když jediná scéna z bitevního pole ukazuje jak pět vojáků zahrabává ten chabý zbytek.. Chtělo to víc historie, akce, ale evidentně to bylo točené jen pro uspokojení průměrného diváka, kterému stačí nějaké rádoby honosně pronesené žblepty, "složité" manželské vztahy a samozřejmě nějaké to prsíčko a jako bonus pozadí Vojty Kotka.. Slabé 3 hvězdičky..