Recenze (1 895)
Chris Rock: Selective Outrage (2023) (pořad)
Chris Rock je ale hrozně ukřičený, skoro jak ten Kevin Hart a až na pár dobrých fórků a závěr o facce od Wilouše je to tak nějak průměr. Žádná odrovnávačka.
Ještěr (2023)
Solidní pošmakováníčko. Je to pomalé, studené, tížívé, syrové a v konečném výsledku hrozně krásně promotané. Totálně jsem to žral. Pár postav sice mohlo být víc dotažených ( co se stalo se slizounem?), ale jinak velice "Temný Případ" dojem spokojenost.
Kandahar (2023)
Tváří se to velice, ale schází tomu lepší scénář i režije. Rozhodně je to těžký průměr, místama uzívaný a nepřesvědčivý. Třeba ten motorkář, kterého staví celí děj do pozice největšího badasse, tam byl jako proč? No a celý ten závěr podél plotu je ultra trapný ve finálním kontextu, kdy zjistíte že za plotem je celá jednotka s letadlem a udělali úplné hovno. Ať nepluju jenom hněv tak pochválím záběry a to výpravnější pojetí. Jinak si to ale s čistým vědomím můžete odpostit.
Luther: Pád z nebes (2023)
Krimi průměr s kupou podivných přechodů v ději, kdy jsem kolikrát nevěděl jak na něco přišli. Námět ale super. Škoda toho televizního looku. Místama to působý lacině jak vizuálně tak herecky a choreografně to drhne při potyčkách. Idris s Andym ale super a jen škoda, že ten potenciál zůstal tak nějak na půl plynu nevyužit.
Máme tu ducha (2023)
Taková nezábavná pitlovina pro celou rodinu. Nevýrazní herci kromě parádního Harboura. Anthony Mackie je pro mě asi nejnudnější herec poslední dekády bez charisma. Capa Ameriky se fakt bojím.
Mayday (2023)
Hrubě Gerard! Výborný akčňák moc šikovně vygradovaný do nervydrásající podívané. Povedlo se.
Nezvěstná (2023)
Podle mĕ naprostá pecka.
Operace Fortune: Ruse de guerre (2023)
100procentní zábava a jestli to padne do modra tak se fakt nase*u. I když to nejsou Gentlemani, tak je to pořád chytřejší a zábavnější jízda než 80 procent žánrových filmů. Hezky tučné 4* a kloubouček za tu kadenci filmů jakou nám Guy posledních pár letech servíruje aniž by padla kvalita.
Physical: Sto statečných (2023) (pořad)
Very entertaining
Přízraky v Benátkách (2023)
O krapet lepší než Smrt na Nilu.