Recenze (1 892)
Kate (2021)
Solidně krvavá akční jednohubka s parádním vizuálem a skvělou Mary. 3,5*
G. I. Joe: Snake Eyes (2021)
Nechápu hodnocení. Povedený origin. Příběhově sice nic převratného, ale sype to od začátku do konce. Má to parádní vizuál a nenudil jsem se ani vhvilku. Fantasy prvky jsou na hraně, ale tak nějak to oživily a do celé té japonské kultury to krásně sedí.
Alarm (2009)
Tak to mě pěkně s*alo ty budíky.. moc dlouhé a vcelju nudné.. eh
Singwa hamkke (2017)
Solidní fantasy hrátky s posmrtným životem a cestou ven. Akčně a efektně na výbornou. Na můj vkus možná až moc přetažené emoce v závěru. I když korejci ty emoce fakt ždímat umí aniž by vyzněli jakkoliv uměle. Uvidíme co naservíruje pokračování.
Taxikář ze Soulu (2017)
Čekal jsem úplně jiný film, ale to co jsem dostal jsem sežral všema deseti... navíc based on true story. Přerod z komediálního úvodu do drsného dramatu je výborně nenásilný. Příběhově silná kadence.
Le Gouffre (2014)
Pěkný příběh zabalený v parádním vizuálním kabátu.
Pomsta (2021)
Hezky obsazené béčko! Akčnáky s ženskýma hrdinkama se v poslední době hezky rozjeli. Neni to nejchytřejší, ale baví to solidně celou stopáž. Hlavně Michael Keaton v akčním módu totálně šlape. Překvapil mě víc než samotná Maggie Q a přál bych mu akční sólovku ve stylu 96 hodin.
Přátelé z dovolené (2021)
Solidní ujeťárna! Bavil jsem se od začátku do konce. Cena to celé parádně tahne a s Howerym mu to šíleně šlape.
12 kol (2009)
Solidní akční jednohubka. Cena běhá, skáče, řífí auta, střílý a celkem hezky mu to jde. Příběhově to taky neni hloupé. Takový mix Die Hard 3 a Nebezpečné rychlosti.
Co kdyby...? - What If... Captain Carter Were the First Avenger? (2021) (epizoda)
Koncept je super, animace parádní a akčně to hrozně sype. Jenže je to hrozně zkratkovité, přijde mi to jako naskicovaný pitch pro celovečerák. Ale nepředbíhejme, Captain Carter na to má.