Poslední recenze (1 895)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Snyder nemá co říct a pokud mu film nenapíše někdo jiný a nebo si neveme knižní předlohu, tak je to absolutní utrpení. Je mi smutno, protože jeho první filmy řadím do mých oblíbených. Tady ale někomu narostl nosík navrch aniž by ukázal nějaký um. Navíc efektně je to fakt dost špatné a levné. Na druhou stranu. Kdyby za tím nebyl Snyder a jeho chvástání o jaký megalomanský film půjde a promrhané miliony které v tom filmu nejdou vidět, tak bych to jako Netflixovskou blbinu nehejtil tak moc.
Aquaman a ztracené království (2023)
3* za povedené efekty, což se dnes jen tak nevidí, solidní akci a zábavnou stránku filmu. Jinak je to absolutní ždímačka značky co nemá vůbec co říct. Příběh je úplně o ničem a ve střižně se asi museli zbláznit aby to dostali na 2h aby na to vůbec nĕkdo do kina zašel a dopadlo to jak to dopadlo. Uspěchaná blbost
Flash (2023)
Flash je hořko sladká tečka za aktuálním DC verse. Na jedné straně je to příběhově naprosto super zvádnuté. Celý DC multiverse má esa v nabídce. Keaton v akci (v 70 letech!) mě neskutečně bavila a Nik Cage.. f*ck to mě tak pobavilo a potěšilo! :)). Jenže co naplat když to CGI zpracování je prostě hrozná bída! Herní trailery 10 let zpátky by tohle strčily do kapse. 3.5*
Poslední deníček (3)
Můj nejoblíbenější akční pocorn
Nejlepší akční film léta 2007 a zároveň můj nej akčňák vůbec.