Recenze (1 895)
Strážci - Watchmen: Příběhy Černé lodě (2009)
Úplně jiné než strážci, vlastně to s nima nemá nic společné:), ale je to perfektní.
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Kurňa to je milůčké :) a ten perfektní dabing! Nedovedu si představit co na to říkali lidi před těma 72 rokama, když to vylétlo jako první celovečerní animák. To musela být mnohonásobně větší vřava a ohlasy jak na matrix :-D Je to fakt moc pěkné, animace na tu dobu perfektní, ani dnešní film by se za takovou úroveň nemusel styďět.
Příšerky z podkroví (2009)
Přesně jak je tu už několikrát řečeno, tak toto je film pro děcka. Film o ničem:), ale zas to člověk nemusí řešit a jenom hledí a relaxuje. Nejlepší na filmu je jeho trailer.
Četa (1986)
Pěkný válečný film, kde se jako v jednom z mála filmů tohoto žánru prolínají i problémy uvnitř čety, jako je zabití sgt. Eliase a následná nedůvěra vůči jeho vrahovy. Nebyl to určitě nejlepší válečný kousek, co jsem viděl, ale rozhodně stojí za dvě hodiny času.
Kurýr 3 (2008)
Ale no tak, já myslel že takové blbosti, jako skákání autem z mostu na vlak a z vagonu do vagonu už máme dávno za sebou z takových propadáků, jako xXx 2 a ohnivá kola. To si zas musel někdo natočit něco pro děcka a zapomenout u toho přemýšlet a chudák Statham se nechal ukecat. Nejhorší kurýr, nejhorší Stathamův film a hnusná srzka, co diváka jenom sere.
Zombieland (2009)
Hodně jsem se na tento film těšil, ale jsem zklamaný, dopadlo to hůř než jsem čekal. Čekal jsem vetší zombie řež a ujetinu, první 2/3 jede film na půl plynu, přitom by to mohlo hned od začátku pěkně sypat! Posledních 20 minut je výtečných, Woody je borec, Emma je kus baby a Bill mě dostal na lopatky. I to, jak jim ty mařky 3krát ujeli byla prdel, ale škoda, že to od začátku nejelo do plných, těch posledních 20 minut to nezachrání :-(
Austin Powers - Goldmember (2002)
Jeden velký kolaps kinematografie.
Gamer (2009)
Je to prostě Neveldine a Taylor a ti se s ničím fakt neserou. Já dostal přesně co jsem čekal! Bavalil jsem se ne málo, Butler je masér a účast Terryho Crewsa mě příjemně překvapila. Ano, je tu spoustu blbostí, ale nevidím důvod, proč tomu dávat větší váhu, když se člověk baví :) Je to krapet úchylný snímek, samé kozy, prciny a jeden velký špekoun :-D, ale proč ne. Jednou za čas neškodí!
Ataque de Pánico! (2009)
Ze začátku vypadají roboti velice lacině, a celý vizuál je béčkový, ale rozjede se to do pěkné mely! Věřím, že celovečerák může dopadnout dobře:)
Roming (2007)
Další film, ve kterém nebýt Bolak (viz. u mě dobrý), tak katastrofa! Bolek z toho dělá aspoň trochu prdel.