Poslední recenze (13)
Death Note (2017)
Nic pro fanoušky..... Jen Ryuk si zaslouží 1*, i když nedostal moc prostoru... -_- a tolik jsem se těšil a věřil, že to bude stát za to.
Agresivní virus (2014) (seriál)
Tolik možností sejmout hlavního záporáka, ale ne, oni se začnou vykecávat a obviňovat. Je to strašně umělý a hloupý. Ze začátku mě seriál bavil, ale asi po 5. prokecané příležitosti zbavit se všech největších zloduchů můj zájem rychle odpadl...
Rio 2 (2014)
Vážně pěkný. Hezké navazování na 1. díl. Povedené po všech stránkách, i hudebně, žádné ohrané nebo okopírované kousky. Originální a vtipná podívaná pro celou rodinu :D Doporučuji ;)