Poslední recenze (8)
Babovřesky (2013)
Ani by mi tak nevadila kolísající kvalita (= skoro furt u nulové hladiny, semtam nějaký podprůměrný štěk), jako spíš ty reklamy. A za ně zkrátka Odpad! už v polovině. Předpokládám, že to zvládnu dokoukat.
Gravitace (2013)
Jednu hvězdu dolů za neblahé tušení, že doma bez velkého plátna už se takový zážitek konat nebude. I když je pravda, že jeden a půlhodinový biják s počtem střihů v řádech desítek se jen tak nevidí.
Lamač zvuku (2012)
Snimek akordeonisty Kimmo Koskela o detstvi, snech a koncertovani zrejme oslovi jeho fanousky. Pro me byla jeho vystoupeni chvilemi tak alternativni, ze jsem hledal alternativni program.