Recenze (99)
Atletiko Cvernofka (2016) (seriál)
Nie fanúšik slovenských seriálov, ale toto je taká fajn oddychovka.
The Boy (2016)
Škoda toho konca, ale inak nemám čo vytknúť. Na pani zlatú sa dobre pozeralo, na chalaniska trochu horšie, nakoľko prázdny pohľad nie je môj favorit, ale všeho všudy 4*.
Zlo nikdy nespí (2016)
2* za rozkošného malého chlapca v hlavnej úlohe, strašidelné bytosti a zaujímavé, netradičné rozuzlenie na konci. Inak nuda. Veľká. Nuda.
Insidious 3: Počátek (2015)
Neviem, či bola tretia kapitola naozaj taká dobrá, alebo mám skrátka len slabosť na Insidious ako taký, ale je to jedna z mála záležitostí, na ktoré som bola ochotná ísť do kina a pretrpieť aj primitívne prejavy konzumovania občerstvenia ostatných divákov okolo mňa.
Méďa 2 (2015)
Trochu som sa obávala, že to bude len ryžovanie na úspechu jednotky, ale bola som príjemne prekvapená, urobila som aj chichi-chacha.
Mimoni (2015)
V kine boli len dva dospelé páry, z toho jeden ja a môj chlap, a bavili sme sa viac ako deti okolo. Možno je to našou jednoduchosťou, možno slabosťou pre mimoňov, ale u mňa ÁNO.
Poslední lovec čarodějnic (2015)
2 nadšení chlapci a ich 2 menej nadšené, krajšie polovičky išli na tento kinematografický skvost, aby na jeho konci smutne skonštatovali, že, výrok nežnejších diváčok, Vín Dízel má pekný zadok, jeden nadšenec zaspal a ďalší sa nechal počuť výrokom:,,Hm, nejaké dlhé to bolo, ale čosi." Takže toľko k tomu.
Purpurový vrch (2015)
Ťaživá atmosféra, čo bolo fajn, občas trochu zdĺhavé, čo už fajn nebolo, ale zaľúbila som sa do toho divného mladého muža a celkovo som v kine nemrnčala, takže relatívna spokojnosť... a až na to, že asi po polhodine sa dá odhaliť, ako to vlastne celé je a voč tam kráčí.
Dobrodružství pana Peabodyho a Shermana (2014)
Chcela som to vidieť len preto, lebo tam hrá rozprávajúci pes, nemala som príliš veľké očakávania, resp. som nemala žiadne očakávania a kvôli tomu, práve preto, som si to náramne užila. Perfektné dialógy, wtf. postavičky - ňom ňom.
Jessabelle (2014)
Pár ľakačiek bolo v pohode, ale dosť mi to pripomínalo Kľúč.