Recenze (588)
Za rozbřesku (2006) (seriál)
Skvělý, napínavý seriál... Jen tomu prosím někdo přidejte žánr SCi-Fi A KRIMI.
Kruh (2002)
Oú, dětičky nám viděli mysteriózní thriller, kde jen na konci vyleze jedna šedivá černovlasá coura ze žumpy a už je z toho horor, a dokonce podle některých nejstrašidelnější horor! Já se u toho vůbec nebál, pro mě je to spíš mysteriózní, místy nudný a napínavý thriller se zajímavým příběhem a skvělou atmosférou, hlavně ze začátku.
Svatyně zla (2013)
Horor to opravdu není, spíš jen takový mysteriózní thriller. Mělo to svojí zajímavou, nepopsatelnou atmosféru.
Socialistický Zombi Mord (2014)
Prvních 40 minut mě to vůbec nebavilo, a pak to bylo jen lepší a lepší. Strašidelnost 0/4 Brutalita 3/4
Evidence (2012)
Závěr to zachránil :D. Ale Evidence z roku 2013 se mi líbila víc.
Bylo nás pět (1994) (seriál)
No to jest docela víc než sračka. Jen pro komunistické dědky.
Naega salinbeomida (2012)
Nejlepší a nejnapínavější Korejský film. Uvažuji, že si ho dám do oblíbených.
Find Me (2014)
Amatérská režie, příběh odporný, hlavní postavy jsou strašně hnusné. Hlavní hrdinku si představuju jako zubatou, až si pro mě příjde. Škoda času, nebrat! Strašidelnost 0/0 Brutalita 0\0
Neutečeš (2014)
Wow! Film byl originální a měl skvělý nápad, měl sympatické postavy, hlavní hrdinka byla nejhezčí. Ve filmu se najde pár nelogičností, ale je to horor, takže :) Kdybych to měl točit já, tak z toho udělám větší survive, tohle si spíš hraje na atmosféru a napětí. Jinak bazénní finál bylo ohromné. 84% Strašidelnost 3/4 Brutalita 1/4
Poslední rytíři (2015)
První hodina byla strašně protahovaná, a když to začlo být akční, tak to pak hned zkončilo. Herci sympatičtí, příběh zajímavý, a i na konci bylo nějaké napětí.