Recenze (17)
Freud (2020) (seriál)
První epizody vypadaly velmi slibně. Pak se zapletka trošku zvrhla na můj vkus. Ale na česko-německo-rakouskou produkci zajimavý počin.
Vzorec pro vraždu (2002)
nápad je skvělý i podle obsahu to vypadá parádně, ale nakonec z toho vylezla průměrná detektivka, která nijak nenadchla. Ale parádní herecké výkony Bena Chaplina a Ryana Goslinga.
Spy Kids 3-D: Game Over (2003)
Pro fanoušky Trona si myslím, že je to celkem zábavná komedie. Rodriguez se zase vyřádil.
Sněhurka (2012)
docela pěkně ztvárněné, ale co to sakra bylo uplně nakonci? Takovej bollywood
Láska na druhý pokus (2004)
námět trochu podobný mému oblíbenému Groundhog day, to ocenuji. Ale jinak nezajímavá slátanina bez zajímavých scén a k tomu divně vypadající Paul Nicholls
Láska bolí (2011) (seriál)
tolik známých herců propletených mezi výbornými příběhy. Spíš pro ženy, ale i chlapy se určitě zasmějou.)
500 dní se Summer (2009)
konečně reálná romantická komedie, kde člověk netuší jaký bude konec
Proboha! (2008)
humorná ukázka hlouposti (většinou) amerických obyvatel.
Hledání Země Nezemě (2004)
johnny a jeho talent zahrát dokonale cokoli, co před něj naservírují... i přestože byl konec trochu očekávatelný, tak ztvárnení bylo nádherné
Život podle Dana (2007)
pěkné rodinné setkání... s krásným jednoduchým příběhem