Recenze (74)
Nalezení (2023) (seriál)
Nikdy se neomlouvá, běhá v podpatcích, je to černá, arogantní, bezohledná píča
Mafia Mamma (2023)
Druhou hvězdu jen za úsměv, výstřih a protetickou nožku Moniky Belluci
SAS: Zrození Černé labutě (2021)
Prima film na středeční odpoledne, když potřebujete zabavit desetileté děcko
Bullet Train (2022)
Totální ztráta času. Milion flashbacků, přechytralé kecy a překombinovaný "děj"
Zrádci (2020) (seriál)
Idiotská rádobyautentická "kamera", hudba to samé a chybí tomu opravdový příběh a spád
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Bavilo mě to, černý humor, emoce a zajímavý námět. Ke konci první série to začalo být trochu nudnější a přibylo gay scének, tak jsem to uťal(pravda, kdyby tam byly lesby bylo by to ohrané, ale líbivější)
Neříkej ani slovo (2001)
První polovina byla dost slušná, pak tempo hodně upadlo a konec vysloveně stupidní. Všechny 3 ženské představitelky byly hezké kočky k přetáhnutí, ale jedna byla bláznivka, druhá kripl a třetí policajtka a ještě krom toho ty poslední dvě feministické pablbky
Podivný zločin (2004)
Slušné, až na tu polštinu před koncem. Tak prakticky nevím o co tam šlo
La cara oculta (2011)
I když se z toho nakonec nevyklubalo žádné zneužívání ani megaslavery, tak to nakonec byla zajímavá podívaná s nádechem pomsty
Bílé maso (2008)
Nebylo to špatné,ale na mě až moc korejské, i když trochu morbidní, přece jen je to asijský film. Největší strach jsem měl u poslední rvačky, když vypadla hlava mrtvoly z akvárka a jeden měl v ruce golfovou hůl, že začnou odpalovat. Nezačli, korejci se překonali, padla nechtěná líbačka. No aspoň že to byla hlava ženské mrtvoly... A nejvíc napružený jsem byl při jednání soulských kriminalistů, překonali ty naše.