Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Po tom co jsem si přečetl knížku a dozvěděl se, že existuje i seriál mě hned napadlo, že to bude nějaká uplně zkažená blbost (viz. Eragon). Po tom co jsem shledl prvni díl mě to do sebe ták vtáhlo, že jsem u toho seděl, tak dlouho bez přestávky než sem dokoukal celou serii což se mi ještě s žádným seriálem nestalo, a čekání na druhou serii mi přišlo skoro nekonečné. Je to skvěle roztahaná sága s mnoha dějišti (takové jsou nejlepší).Tvůrcům se díky jejich "HBO" mega rozpočtu povedlo opravdu dostat na špicu.Dokázat skloubit alegorii středověku, aby to byla opravdu zábava chce uznání. Takže abych to shrnul, tak tomuto seriálu nemám vůbec co vytknout snad kromě malých nepřesností knížka/seriál, tak ale s tím se muselo počítat.
Vikingové (2013)
Skvělý dokumentární epos ve válečném balení, který nešetří jak výdaji,psychologií, tak i krví.
Bratrstvo neohrožených (2001)
Šogun (1980)
Souboj vojevůdců (2002)
Spartakus (2010)
Sex, drogy a Rock and Roll v historickém podání...
Naruto: Šippúden (2007)
Červený trpaslík (1988)
Simpsonovi (1989)
Seriálová bomba "typické" americké pseudo-famílie, která mě provází již od mého raného dětství !