Recenze (13)
Man Thing (2005)
Jožin z bažin po Americku a k tomu ještě na dvě věci.
Peklo na talíři (2012) (pořad)
Je to krátké, stručné a výstižné. Ale nejlepší na tom je, že alespoň vím co všechno zdlábnu a co to všechno obsahuje. ;)
Hrátky s čertem (1956)
Krásná pohádka na kterou se mohu dívat stále dokola.
LazyTown (2004) (seriál)
Gumový trpajzlíci jsou zlo samo a ten baleťák tomu taky moc nepřidal. Viděla jsem cca 4 díly na Nove cinema a víc už asi nedám. Vřiznávám, že i Teletubbies je o trošku lepší.
Dr. House (2004) (seriál)
Kdyby existovala nějaká cena za ironické a sarkastické průpovídky, první cena by patřila rozhodně Housovi a Cuddyová zase cenu za pevný nervy. Tenhle seriál prostě miluju a moje srdce říká Greg House, Greg House, Greg House.
Teletubbies (1997) (seriál)
Myslím, že kdyby na Zemi útočili mimozemšťané a z NASA jim poslali pár DVD hrátek Tinkyho,Dipsyho, LaaLaa a Po tak by se radši vyhýbali celé Sluneční soustavě nebo rovnou celé Mléčné dráze.
Avatar (2009)
Od začátku do konce jsem nedokázala odtrhnout oči od televize a reklami jsem nenáviděla ještě víc než obvykle. Myslela jsem, že James Cameron už ničím nepřekvapí, ale opak je pravdou.
Líbáš jako Bůh (2009)
První půlka filmu je jenon o jezdění sanitkou sem tam a blbých hláškách sanitářů. V druhé půlce je sice pár dobrých hlášek, ale jinak bída. Filmu byla dělaná velká reklama a v tomto případě se ukázalo, že to většinou značí průser.
Souboj Titánů (2010)
Film není taková nuda jakou jsem čekala, ale svoje mouchy to má (a že jich není málo). Akční to moc není a drama už vůbec ne. Jediné plus je příjemné obsazení a celkem rychlý spád.
Poslední výkřik (2012)
Ano dámi a pánové ten film je horor a pobíhající Iveta Bartošová tomu dodala korunu.