Recenze (8)
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
Čekal sem mnohem více...
We Are Your Friends (2015)
Za mě jednoznačně výborná oddychovka s dobrou muzikou svižným dějem,který není zbytečně vyhrocený a tlačící na pilu takže za mě určitě jeden z lepších filmů.
Tři bratři (2014)
Pro mě jednoznačně jedno z největších zklamání absultně bez jakéhokoliv nápadu zápletky dobrodružství zajmavých zvratů v ději,na pár slušných hereckých výkonu jedna hvězda a může být pan svěrák rád rozhodně nepovedené až trapné.
Vzkříšení démona (2015)
Pro mě bez debat jeden z největších odpadů co jsem za svůj život viděl fuj fuj fuj fuj nic víc k tomu nemusím dodávat.
Fakjů pane učiteli (2013)
Ideální film po náročném dni,víkendu nebo týdnu na odreagování a zasmání,mnohdy až moc tlačený humor ale vše zachraňuje charismatická hlavní postava,která byla vybrána neskutečně dobře za mě určitě po dlouhé době výborná kinovka na odreagování :)
Očista: Anarchie (2014)
NUDA NUDA NUDA.....jediné pozitivum že se film odehrává více ve venkovních prostorech než v prvním díle v jednom z domů.
Chraň nás od zlého (2014)
Žádný film této kategorie ve mě nezanechal tak silný dojem a zážitek z kina jako byl tento naprosto charismatické hlavní postavy po několik dějových zvratů a velmi povedených scén a dialogu až na pár laciných až moc tlačících na pilu pokusů o hororové scény myslím že výborný film a klidně bych snesl nějaké pokračování.
Bastardi 3 (2012)
Největší brak v historii...