Recenze (464)
Madoff: Monstrum z Wall Street (2023) (seriál)
legenda. naprostá. totální. to jak šel na ten sec a vypsal jim tam ty banky a účet.... obdiv
Neslýchané: Problémové dítě Jake Paul (2023)
škoda, že tam taky nejsou rozebráno jejich scamy s kryptoměnami
Neslýchané: Johnny Manziel (2023)
ten je blbej, až to fyzicky bolelo.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Pozerska klisoidni sracka s hlavním hercem, který ma charisma neumyteho hajzlu. Kdyby ho zabili, tak bych uvažoval o jedné hvězdicce!! Snad nechaji strážce aspon tisic let odpocivat
Vesmírní žraloci: Nenažraná strana Měsíce (2022)
Tohle mělo naprosto vše ze sraček: fyzika neplatí, herecky zoufalé, logicky zoufalé, graficky zoufalé a já na to koukal s otevřenou pusou. Klenot v mé sbírce sraček!!!
Kvůli ní hrdinové létají (2018) (seriál)
Prvních 5-6 dílů utíkalo krásně, pak přišel divný díl s policajtkou a poslední díl zkazil co mohl. Bože tolik klišé, že bych zvracel ještě měsíc.
Batman (2022)
zacyklený nudný bruce wayne. pořád mu zastřelili rodiče, pořád mluví tiše a pořád mě nebaví. krásně trapně se nechal zachránit catwoman (vůbec jsem to nečekal) a já se chválím, že jsem neusnul. s dc nejspíš končím. jsou fakt marní
Your Honor (2020) (seriál)
asi jsem viděl jiný seriál než ostatní. hromada nelogických věcí, poslední díly předvídatelné. velké zklamání
Schumacher (2021)
viz marigold. lepe napsat nešlo
Totáln! sezona (2019) (seriál)
Kdyby vyskrtli věcné oslavy a plácání v kabině a podávání rukou, tak by to byly krásné a kvalitní 2 dily o Slavii. Takhle se ten brak nedal koukat. Jo a houstecky či jak se ten plesoun jmenuje je solidni psychopat....