Recenze (464)
Karel Janeček, svět podle algoritmu (2014) (TV film)
čt se vrhla na nový formát propagace - nejdřív pavlík novotný, nyní karel, ale co dál, když to nejlepší už je pryč??
Kids (1995)
zlatý devadesátý
Táta (1989)
skoro se mi rozbušilo srdce
Zombieland (2009)
slabší jednohubka
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
asi vše řečeno, asi vše probráno, asi nová top seriálová desítka, asi všech pět sérií za deset dní o něčem svědčí. sopránovci odešli a špína je nahradila.
Domek z karet (2013) (seriál)
musím zvednout na pět hvězd po druhé sérii.... je tam chyba? přemýšlím nad zažalováním netflixu, že nepustil všechny série najednou....
Přežít! (2008) (seriál)
souhlas s JJ Gibson. a k tomu poznámka, že vůůůbec netuším, proč jsem dokoukal obě série. že by naděje na zlepšení? bohužel ani emma smetana to nezachránila.....
Rudovous (1965)
slušná komunistická agitka... ale bylo to méně bezbolestné než volební klip KSČM
Room Service (1938)
o něco slabší marxíci, ale stále nadstandard
Lagaan - tenkrát v Indii (2001)
zkušenej střihač by z toho udělal celkem zajímavý desetiminutový film