Recenze (464)
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
vzpomínka na dobu, kdy lidi se lidé neprohlašovali za nebinární avokádo. captain america byl bilý a černoch v televizi byl sluha. zlaté doby. dívat se na vyžraného joeyo, plastikovou monicu a zfetované po mrtvici chandlera bylo velice smutné. za 2 mega bych si tam taky sedl, ale mě za můj čas nikdo neodškodní.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
o něco lepší než původní verze. více zoufalé gadot. smíchy jsem zas málem umřel u jejího "herectví"
Můj otec Antonín Kratochvíl (2020)
nakonec si mě získal.... čůrák
Michael McIntyre: Šoumen (2020) (pořad)
přidávám se jako jeho nový fanoušek
Amy Winehouse: I Told You I Was Trouble. Live In London (2007) (koncert)
fetky patří tam kde končí. burn in hell amy
Wonder Woman 1984 (2020)
wau, wau, wau. tohle je jasný adept na festival otrlého diváka. jak asi jednou bude gal reagovat, až se jí její dcera zeptá: maminko, proč jsi tak špatná herečka a hraješ v takových hovnech? Chtěl bych u toho být, abych viděl její reakci. DC pokračuje v dalších hovnech a už se těším na další :-)
Mechanik (2004)
2x dostal bale 5 hvězd od mé osoby - serie končí a vrací se čirá nenávist mé osoby k jeho herecké kariéře a výkonům
Dámský gambit (2020) (seriál)
Cože? Svět se zbláznil. Posledni dil snad horsi nez posledni dil dextera. To byl odpad vsech odpadů!!!!
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
a co na to václav klaus? aby to mohlo být objektivní ne?
Americká vražda: Rodina od vedle (2020)
chtěl jsem je zabít, chtěl jsem je pohřbít, ale radši se na to vyseru a zaplatím rozvod, alimenty a jednou za 14 dní si ty parchanty vezmu na víkend. díky netflix - chtěl jsem to udělat stejně a přišli by na mě. srát na prachy. prostě srát. jdu vyplnit papíry a poslat tu krávu do hajzlu.....