Recenze (667)
Buď chlap! (2023)
Nevyužitý potenciál, pořád čekáte, kdy už to vypukne, a ono to jen tak plyne. Působí nepřirozeně - řada dobrých herců, u nichž máte pocit, že namjí, co hrát. Jakoby byla zvláštní nálada ve štábu. Ale není to špatné, spíše to mohlo být o dost lepší. Třeba momenty se starým Prachařem jsou fajn.
Volha (2023) (seriál)
Famózní výkon Kryštofa Hádka, takhle vystřihnout antihrdinu, který je opavdu anti, to mě dost překvapil. Seriál měl ohromný potenciál, který byl oslaben přílišnou zkratkovitostí a klišoidností, což je vzhledem k pouhým pěti dílům pochopitelné, i když to bylo taky v tom, že si tvůrci na takto malý formát ukousli moc velké sousto. Ale morální sdělení a pachuť zůstaly i tak. Bavilo mě na to koukat a chvílemi to bylo dost vtipné.
Princ Mamánek (2022)
Dobře Jane, nenech se rozladit recenzemi! Je to vtipné, výborná kamera, herci skvělí, krásné exteriéry, dobře vybraná hudba a hlavně je to odvážné. Filmové zpracování duševně-duchovních procesů, které čekají jednou každého, je výjimečným počinem! Scény s Bořkem Vávrou (V. Javorským) by měly patřit do zlatého fondu filmového umění. Díky!
Vánoční příběh (2022)
Filmově slabé, příběhově ještě víc, ale čtyři hvězdy dávám za radost z koukání na ty herce - mě jednoduše baví - Kaiser, Lábus, Roden, Čermák, Kříž, Plesl, Sedláčková, Fialová a přece jen i ta Bohdalka. Jinak jo, těch zábavných a docela charismatických mužských tam je víc.
Mare z Easttownu (2021) (seriál)
Vynikající Winsletová, zajímavá zápletka, na jedno maloměsto a pár rodin snad až moc koncentrovaná, ale to patří k umění - umět věci zkoncentrovat do potřebného prostoru a času. Ostatní herci taky uvěřitelní, atmosféra Pennsylvánie realistická a hlavně - vyznění díla s vyjádřením potřeby chápat se a odpouštět je vždy aktuální.
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Čekal jsem míň :-).
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Janák točit umí, ať se mi to líbí nebo ne :-). I exteriéry, i triky a vesmírné krajiny, herci, hudba, všecko bylo fajn. A Ramba je prostě komička, je dobrá, vtipná a hezká k tomu.
Tenet (2020)
Pěkný obal, ale dost o ničem. Ani herci nezaberou, kromě Brannagha.
Avengers: Endgame (2019)
Asi nejlepší z celé čtveřice - nejméně soubojů a docela dobrý humor.
Le Mans '66 (2019)
V rámci hollywoodských možností jde film mnohem více pod povrch, než jsem čekal a Shelby (Damon) a MIles (Bale) s celou svou rodinou jsou opravdoví sympaťáci. Možná, že uznání od starého Enza bylo pro Milese víc, než vavřínový věnec.