Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Horor
  • Komedie
  • Drama
  • Krátkometrážní
  • Akční

Recenze (273)

plakát

Kmeny (2015) (seriál) 

e01 3*, e02 0*, e03 1*

plakát

Proces H (2009) (seriál) 

Komunističtí prokurátoři Vieska, Urválek, Brožová - hnusní křiváci a poslové čirého zla v plné parádě. Zpracováním se patrně jedná o nejvydařenější a nejsilnější dokument České televize. Navíc je vše obohacené o zajímavé glosy renomovaných historiků, jako např. Karel Kaplan, kterého bych mohl poslouchat hodiny. Národní archiv se vyznamenal.

plakát

The Wicked (2013) odpad!

Už asi v polovině mi bylo zle. Zprasený kříženec žánrů teenage fantasy a pochybných rodinných melodramat, kterými maminky na mateřské (nebo řekněte kdo jiný by se na to díval) zásobuje stanice Home Box Office 2 v dopoledních hodinách pracovního týdne. Čarodejnice jak z maškarní vesnické "shot down the witch" party s výrazem debila a nevyzpytatelnou rofl mimikou vraždí prostinkým grapem za obličej ...a jinéé pi****** protkané digitálním šajzem, který ve své době zvládaly už 486ky... holy crap, tohle je fakt gól

plakát

President's Day (2010) 

Špek-ta-kulárníí oddechový polohorror klasifikace třídy "C" pro vychlastance.. atmosférou připomíná osmdesáté roky mentálních laboratoří studia Troma. Je tady všechno - mizerný rozpočet, bujarý silikon, odťaté gumové končetiny, pár úsměvných momentek a ani štipíček hereckého umu. Ukázkový případ vyvražďovačky, která má něco v sobě a neumím přesně říci co.. milovníci filmového umění ale z toho asi pojdou..

plakát

13 Eerie (2013) 

Ortodoxní zastánci italských gore klasik nemají lehký televizní život. Když se Anno Domini překlápělo do třetího tisíciletí, byli si nuceni zvyknout na boom rozličných PC korekturních technik u krvavých efektů, protože zvůle a neschopnost režisérů pohrát si s touto neodmyslitelnou součástí horrorů vedla k tomu, že " filmová krev" byla v drtivé většině zprzněna IT departmentem v produkci toho, či onoho snímku. Teď máme druhou dekádu milénia a k tomuto počítačovému neduhu se přidává další kýčovítý módní trend - pryž. Írí je za březen/duben snad třetím filmem ze žánru definovaným senilním strýčkem Romerem, ve kterým lídruje guma. Přece nemůže být takový problém nadizajnovat zombíky způsobem, že aktéry v back_stagi vyválím v blátě, oháknu jich do roztrhaných outfitů, popatlám je jahodovou červení, zkrášlím vlasy plechovkou červů a..... klapka. Ach jo. Průser gumových kombinéz v tomto sympatickém dílku mě mrzí o to víc, jelikož prvek krve v brutálních scénách je nesmírně působivý. Snaha se cení čtyřma !

plakát

Vyvrhel z pekla (1981) 

Celkem silný gore, kterému však chybí preciznost italských reků tehdejší doby, zejména Fulciových, či L. Bavových krvavých veleděl. Jmenovaní však lehce zaostávali za D'Amatem v segmentu hudebních podkresů, tady famózního synthu s prvky (snad) řeckého foklóru, který tu trhá uši až nesnesitelně kvalitně.. Prostě další skvělá orgánovka, v této sféře je Joe ideální kreator . Smůlou však je, že film nijak nevybočuje a nedráždí tak, jak je divák jeho filmotvorby navyklý, o nahotě ani nemluvě. Ve "dvojce" onen slavný beastman Eastman žel již není hnijící stvůrou polykající člověčí flesh, nýbrž v modrých jeansech pobíhající nezničitelný vrah, ještě že nikdy neztrácivší své charizma. Screenshot z poslední scény mám navždy v hlavě a ve slabikářích poctivých jižanských gorehorrorů by měl být připnut na straně 1,,, hrubozrnovka jako blázen

plakát

Texaský masakr motorovou pilou 3D (2013) 

Přišla sestřenice a digitální krev. V podstatě stejný zážitek jako s letošním áčkovým remakem Evil Dead. Důraz jen na zpackaný gore efekt, nijaká atmosféra a napínavost nula celá nula. Dirty vizuál, tak příznačný pro všechny předchozí se-pre-quely "texasů" zmizel neznámo kam a senilní Leatherface (s jutovým pytlem na hlavě! :/// ) je schopný tak akorát stříhat polysacharidové prsty. A bohužel nejsmutnější je, že celou stopáž vrávorá nad horrorovým hrobem, aby do něj nakonec upadl celý, protože finiš tuhle legendu totálně devastuje. Proč tohle vzniklo?

plakát

Černobylské deníky (2012) 

Po shlédnutí hordy dokumentů o okolí Pripyatě, její fauně, flóře i lidech, kteří v okruhu třiceti kilometrů od neblaze známé jaderné elektrárny nevesele žijí více méně jen z nostalgie a z důvodů fixace na svou půdu, loví radioaktivní zvířata a pěstují kontaminované bylinky, jsem se konečně odhodlal shlédnout tento handcam, k němuž jsem přistupoval velmi rezervovaně. Tak hrozné to ale nebylo. Zajímavé podzimní nasnímání (tuším že srbského) cikánského sídliště, které supr zasuplovalo tomu Pripyťskému (proč asi) mě celý film bavilo a evokovalo jakýsi divný pocit reality. Potenciál atmosféry místa byl myslím vyždímán dostatečně, ale jinak samozřejmě může člověk jako vždy nadávat, proč se za klapku neposadil někdo schopnější, nebo někdo více ve vatě, proč ten vůl neobsadil charizmatičtější herce, či pročpak naspídovaní humanoidi měli na hlavě gumové odbyté masky namísto věrohodnějšího makeupu...