Oblíbené filmy (10)
V jako Vendeta (2005)
Kvůli tomuto filmu jsem si založil účet na ČSFD.Neskutečně výborná záležitost!Film pojednává o blízké Orwellovské budoucnosti.Řekl bych,že je to takové modernější pojetí filmu 1984,akorát o dost akčnější.
Atlas mraků (2012)
Jeden z nejlepších filmů,co jsem kdy viděl.Ze začátku budete trochu zmatení,ale to je v pořádku,časem se vše objasní.Rozhodně dejte tomuto filmu šanci.
Nespoutaný Django (2012)
Takový novodobý western.Kůlkami a slovíčkem"negr" se ve filmu určitě nešetří.
Hanebný pancharti (2009)
Můj oblíbený snímek od tohoto mistrovského režiséra..Zabíjení nácků po Tarantinovsku, je zkrátka zábava.
Milionář z chatrče (2008)
Taková indická pohádka.Dobrodružné,romantické drama o dětské lásce,které stále trvá,až do současnosti.Já sice na romantiku moc nejsem,ale tady musím udělat vyjímku a dát plný počet hvězd.
Potomci lidí (2006)
Film pojednává o blízké budoucnosti,kam se naše civilizace řítí.Depresivní,přesto však naprosto úžasný film.Musím především vychválit skvělou práci kameramana.
Zelená míle (1999)
K tomuto filmu není zapotřebí snad nic psát.Jedná se o mistrovské dílo,u kterého si zabrečí snad každý.
Matrix (1999)
Dnes již kultovní film,po jehož zhlédnutí budete přemýšlet,zda-li taky nežijete v takovém matrixu.
Gran Torino (2008)
Clint Eastwood umí,to se mu musí nechat.Jedná se o jeden z mých nejoblíbenějších snímků.
Žena v černém (2012)
Pro mě překvapení roku.Stará dobrá duchařina s Harrym Potterem v hlavní roli.Anglie na začátku 20. století, opuštěný dům a ponurá vesnice s nevlídnými vesničany .Nečekejte žádné laciné lekačky,ale pořádně hustou atmosféru.Pro každého hororového fanouška povinnost.